Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipoden laddas, men kommer inte upp i itunes

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

ipoden har funkat på min dator utan problem i ca en vecka, så jag vet att jag har uppfyller systemkraven. När jag skulle ansluta den igen så visas laddningsikonen, men ipoden kommer inte upp i itunes och datorn hittar den inte. jag har tagit bort all maskinvara, startat om datorn, ominstallerat itunes, men det funkar inte ändå. Hur kan det bara sluta funka? kabeln och porten verkar ju funka eftersom ipoden laddas. har läst alla hjälpavsnitt om det, men hittar inget svar. SNÄLLA HJÄLP!

Ring eniro

Ursprungligen av Lundan:

Ring eniro

Varför eniro borde det inte vara polia?

Malenha: Har du testat att resetta iPoden?

fick samma problem idag...om ja löser de hör ja av mig här

Hade samma problem.. men det löste sig på ett underligt sätt..

Har alltid kört med Firewire, efter ett tag så uppstog samma problem som ni har. Jag hade lyckats slarva bort min USB kontakt så jag har aldrig kört på USB sen jag fick den typ.. men min mor hade en usb sladd till övers som jag fick och när jag bytte från firewire till USB så funkade det prima fint..

Vet ej ifall det funkar för er men alltid värt att pröva..

Jag har samma problem :/

Har prövat på olika datorer.
Min dator, en dell, en bärbar dell och en dator som inte var dell, den fungerade finfint på datorn som inte var dell, men jag vill ju ändå att den ska fungera på min dator..

Ingen som kan hjälpa mig?

kan nån som har problemet prova köra en reset? reset eran iPod se om problemen löser sig..ja vågar inte ;D

hehe de löste sig me reset

jag har exakt samma problem, min ipod är bara 3 dagar gammal, funkade inte första dagen men andra dagen helt plöstligt så funkade det som det ska göra, nu hade jag dock lite oordning i maskinen som jag tänkte fixa till men nu är det som i början, hur kan det vara så att dom inte gör något åt ett problem som alla har? har startat om datorn, har resetat ipoden, har hållt på och hållt på.
Kan någon som vet massor om ipod svara, så att alla kan få något svar. dålig support för övrigt...

1
Bevaka tråden