Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Podsändningar hamnar fel - varför

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Podsändningar hamnar fel - varför

Är en ny och nöjd ägare till en ipod mini och har börjat upptäcka alla de möjligheter som den innebär. Har upptäckt podradio och laddat ner ett antal filer till min ipod. Problemet (ok, ett i-landsproblem) är att podradiofilerna inte hamnar där jag trodde att de skulle hamna, nämligen under "Podsändningar", utan som ett "Album" Inget stort problem, men eftersom det finns en plats för podsändningar så vill jag ju gärna att filerna hamnar där.
Vet nån vad som är felet?

yz

  • Oregistrerad
  • 2005-08-26 13:53
Ursprungligen av alfred jansson:

Är en ny och nöjd ägare till en ipod mini och har börjat upptäcka alla de möjligheter som den innebär. Har upptäckt podradio och laddat ner ett antal filer till min ipod. Problemet (ok, ett i-landsproblem) är att podradiofilerna inte hamnar där jag trodde att de skulle hamna, nämligen under "Podsändningar", utan som ett "Album" Inget stort problem, men eftersom det finns en plats för podsändningar så vill jag ju gärna att filerna hamnar där.
Vet nån vad som är felet?

yz

Tjena Alfred!

Har du uppdaterat programvaran i din iPod också? Det måste göras ifall du vill att de ska trilla ner under podsändingar...

/Dalle

Jag trodde (i min enfald?) att den senaste programvaran redan var installerad eftersom min mini är alldeles ny, köpte den för två veckor sedan. Men jag ska kolla med nya varor.
Återkommer.

yz

Ursprungligen av alfred jansson:

Är en ny och nöjd ägare till en ipod mini och har börjat upptäcka alla de möjligheter som den innebär. Har upptäckt podradio och laddat ner ett antal filer till min ipod. Problemet (ok, ett i-landsproblem) är att podradiofilerna inte hamnar där jag trodde att de skulle hamna, nämligen under "Podsändningar", utan som ett "Album" Inget stort problem, men eftersom det finns en plats för podsändningar så vill jag ju gärna att filerna hamnar där.
Vet nån vad som är felet?

yz

en liten snabbfråga bara...
har du laddat ner dom och SEDAN lagt in dom i itunes eller har du laddat ner dom i itunes från början ?

Ursprungligen av skummis:

en liten snabbfråga bara...
har du laddat ner dom och SEDAN lagt in dom i itunes eller har du laddat ner dom i itunes från början ?

Jovisst, jag har laddat ner dom i itunes först för att sedan dra dom till min ipod, funkar inte ändå.

yz

1
Bevaka tråden