Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Symbol i Itunes!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag är en ny Ipod mini och Itunes-användare som undrar över den symbol (den gråa pilen) som syns eller inte syns efter tex låtnamn och artist (i Itunes alltså). Vad betyder den?

I övrigt är jag imponerad över Itunes - vilken ordning det blir på grejjerna!!

Om du menar den grå pilen på högra sidan av "displayen" i iTunes så verkar den vara till för att markera (och gå till) den låten som spelas för tillfället.

Ursprungligen av IpodMange:

Hej, jag är en ny Ipod mini och Itunes-användare som undrar över den symbol (den gråa pilen) som syns eller inte syns efter tex låtnamn och artist (i Itunes alltså). Vad betyder den?

I övrigt är jag imponerad över Itunes - vilken ordning det blir på grejjerna!!

Skulle tro att du menar pilen som står efter artist, låt eller album. Det är en direktlänk till 'Music Store'. Ifall du är uppkopplad mot nätet och klickar på pilen så skickas du till 'Music Store' där du kan köpa låten eller hela albumet.

/Magnus

  • Medlem
  • 2005-08-29 20:02
Ursprungligen av slovnitjki:

Skulle tro att du menar pilen som står efter artist, låt eller album. Det är en direktlänk till 'Music Store'. Ifall du är uppkopplad mot nätet och klickar på pilen så skickas du till 'Music Store' där du kan köpa låten eller hela albumet.

/Magnus

det är rätt dumt om man redan har låten

Ja, jag menar nog den pilen Tack så mycket!!!

Ja, det är rätt opraktiskt att ha länkar till Music store överalt, men det går att ändra så pilen leder till albumet låten hör till istället.

macosxhints

1
Bevaka tråden