Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Armband till iPod

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-01 16:42

Jag funderar starkt på att köpa mej en iPod mini. Skulle vilja ha något slags armband till den när jag ska ut och springa. Lite smidigare när den inte är ivägen.
Jag undrar nu om nån här vet vart man kan köpa sådana. Antingen i vanlig affär eller på internet. Internet är ju självklart smidigast då jag inte kan åka hur långt som helst!
Tacksam för svar

Vill tillägga att det är bra om det är i nån "ficka" av nåt slag som man kan lägga iPoden i. Så det är tätt mot vätska o dyl.

Ursprungligen av nanoo:

Jag funderar starkt på att köpa mej en iPod mini. Skulle vilja ha något slags armband till den när jag ska ut och springa. Lite smidigare när den inte är ivägen.
Jag undrar nu om nån här vet vart man kan köpa sådana. Antingen i vanlig affär eller på internet. Internet är ju självklart smidigast då jag inte kan åka hur långt som helst!
Tacksam för svar

Vill tillägga att det är bra om det är i nån "ficka" av nåt slag som man kan lägga iPoden i. Så det är tätt mot vätska o dyl.

Kolla runt lite på apple.se så kanske du hittar något skoj, annars kan du alltid kolla under "tillbehör" så bör du hitta någon tråd som passar.

Lycka till

1
Bevaka tråden