Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Batterityp till iPod mini?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har varit inne på olika siter och kollat vilken sorts batterier som säljs till iPod mini. Och, nu undrar jag, hur stor betydelse har det om det är 3,6 V eller 3,7 V? Vilken roll spelar egentligen mAh-talet? Jag har ett batteri framför mig som det står 3,7 V 850 mAh på. Skulle detta fungera till min iPod mini generation 1, någon som vet???

Ursprungligen av harald71:

Har varit inne på olika siter och kollat vilken sorts batterier som säljs till iPod mini. Och, nu undrar jag, hur stor betydelse har det om det är 3,6 V eller 3,7 V? Vilken roll spelar egentligen mAh-talet? Jag har ett batteri framför mig som det står 3,7 V 850 mAh på. Skulle detta fungera till min iPod mini generation 1, någon som vet???

Hittade en länk där man ser en tydlig bild på batteriet till mini.

http://zxpro.com/catalog/product_17047_Liion_Battery_for_iPOD_Mini_600mAhEC003_cat_595.html

Det som inte verkar stämma på det batteriet som jag har är att det bara är två sladdar, en röd och en svart. På batteriet på bilden finns det även en vit sladd... Det batteriet som jag har är egentligen till en bärbar Ericsson-telefon.

1
Bevaka tråden