Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTRIP

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

någon som vet var man kan få tag i iTRIP utan att behöva åka till USA eller ngt annat land som är bättre än sverige? dvs att dom inte har sånna töntiga lagar...

Mvh
Joakim Nilsson

Ursprungligen av frikktion:

någon som vet var man kan få tag i iTRIP utan att behöva åka till USA eller ngt annat land som är bättre än sverige? dvs att dom inte har sånna töntiga lagar...

Mvh
Joakim Nilsson

Lagen har väl ändrats nu.

  • Medlem
  • 2005-09-05 18:29
Ursprungligen av SolidHybrid:

Lagen har väl ändrats nu.

Vart kommer den infon ifrån?

Ursprungligen av frikktion:

någon som vet var man kan få tag i iTRIP utan att behöva åka till USA eller ngt annat land som är bättre än sverige? dvs att dom inte har sånna töntiga lagar...

Mvh
Joakim Nilsson

Kolla oxå in Griffins AirClick, lär vara helt okej har jag hört och man får oxå tag på dom från applestore http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore?productLearnMore=TC689
Så de blir lite billigare variant än att åka utomlands för att skaffa en.

Ursprungligen av Jakob74:

Kolla oxå in Griffins AirClick, lär vara helt okej har jag hört och man får oxå tag på dom från applestore http://store.apple.com/Apple/WebObj...LearnMore=TC689
Så de blir lite billigare variant än att åka utomlands för att skaffa en.

Airclick är en fjärrkontroll, inte en FM-sändare! Hur hjälper det?...

Denna affär säljer vet jag. Skickar ju från England så tull borde inte vara något problem. Har dock inte beställt från dem, så jag vet inte...
iPod World UK

Ursprungligen av Archangel:

Airclick är en fjärrkontroll, inte en FM-sändare! Hur hjälper det?...

Denna affär säljer vet jag. Skickar ju från England så tull borde inte vara något problem. Har dock inte beställt från dem, så jag vet inte...
iPod World UK

tack så mkt!

International From £9.99 Ireland Free

Delivery usually takes 3 to 4 days after dispatch but is dependent on region
We cannot deliver to International PO or APO addresses, or warzone locations
Trackable and insured
Shipping to Ireland is free of charge.

Please note...

- We use DHL and Royal Mail. If you order before 11:45AM your order will be shipped same day. If it is after 11:45AM it is next day. Orders placed at the weekend or on public holidays will be shipped on the following business day.

- Guaranteed Next Day are buying a faster delivery time. Not a faster dispatch time.

- Pre-ordered products: payment will be taken at the time of ordering and not postponed until dispatch.

- We ship from the United Kingdom and certain products, including the iTrip, from the Channel Islands. This does not delay delivery times and any VAT is pre-paid by us on your behalf.

- Please ensure your email address is valid and working to receive order confirmations and shipping dispatch receipts.

- We always aim to exceed your expectations. Try us!

tänkte beställa snart så jag kan berätta hur det går!

Mvh
Joakim Nilsson

berätta mycket gärna för jag funderar på att beställa från samma ställe!

  • Oregistrerad
  • 2005-09-06 12:28

Kolla på blocket lr Tradera...där finns rätt så många!!

Mvh Sean

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2005-09-06 14:00

Jag har en iTrip till salu om det är någon som är sugen.
maila mig om det är någon som är intresserad.

j.beronius@spray.se

Jag beställde min från www.ipod-europe.net och det gick väldigt fort att få hem den. Inget problem med tullen heller (än så länge...).

Ursprungligen av pop_co:

Jag beställde min från www.ipod-europe.net och det gick väldigt fort att få hem den. Inget problem med tullen heller (än så länge...).

hur mkt gick frakten på då?

Ursprungligen av dirtysam:

hur mkt gick frakten på då?

glöm detta meddelande.. vet inte vad jag tänte på..

1
Bevaka tråden