Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Volym

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Har hört att maxvolymen på ipoden ska va ovanligt låg, i alla fall på ipod minin som jag själv har lyssnat på. Har bestämt mig för en photo 20gb, någon som upplever samma sak på den och kanske tom. har en förklaring till varför?

Svar uppskattas

Apple har lagt in en ljudspärr men det finns flera sätt att upphäva den på om man bara skulle vilja.. använd sökfunktionen så är jag säker på att du hittar det du söker

Ursprungligen av sirius:

Apple har lagt in en ljudspärr men det finns flera sätt att upphäva den på om man bara skulle vilja.. använd sökfunktionen så är jag säker på att du hittar det du söker

Finns det ingen risk att lurarna pajas då? Om man lyssnar på högre än vad ljudspärren är satt till dvs.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-09-08 17:32
Ursprungligen av Davoood:

Finns det ingen risk att lurarna pajas då? Om man lyssnar på högre än vad ljudspärren är satt till dvs.

inte större risk än i vilken spelare som helst. är ju ingen kosmisk maxvolym vi snackar om, bara för hög för att nå inom europeisk standard.

Tänk på din hörsel...

Musiken

Det är viktigare att lyssna rätt än att höra rätt =P

Jag köpte min iPod i USA så jag har inte volymspärr, men jag har frivilligt lagt dit den då jag redan är tagen av tinnitustrollet och inte vill göra mer skada. Men jag kan absolut inte klaga på volymen med spärren på, kör den inte ens på max. Det gäller bara att ha rätt lurar.

1
Bevaka tråden