Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lämna in ipod på reparation och få ut en ipod nano?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-09 10:47

Klickhjulet har börjat krångla på min ipod mini så jag tänkte lämna in den på reparation och undrar om dom byter ut den mot en ipod nano nu när mini är borta? eller är det större chans att man får nya ioden om man väntar lite?:)

Ursprungligen av FiJoN:

Klickhjulet har börjat krångla på min ipod mini så jag tänkte lämna in den på reparation och undrar om dom byter ut den mot en ipod nano nu när mini är borta?

Nej, skulle inte tro att det finns en chans till det
De har nog ett relativt stort lager med minis och delar till dessa, så tyvärr..

Ursprungligen av FiJoN:

Klickhjulet har börjat krångla på min ipod mini så jag tänkte lämna in den på reparation och undrar om dom byter ut den mot en ipod nano nu när mini är borta? eller är det större chans att man får nya ioden om man väntar lite?:)

Jag kopplar ju genast ihop ordet "reperation" med att de reparerar din befintliga ipod. Dvs din mini.

  • Medlem
  • 2005-09-10 19:30
Ursprungligen av slipZen:

Jag kopplar ju genast ihop ordet "reperation" med att de reparerar din befintliga ipod. Dvs din mini.

Jo men ibland så kan dom istället för att reparera byta ut mot en ny, det var så jag tänkte

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-09-10 22:43
Ursprungligen av FiJoN:

Jo men ibland så kan dom istället för att reparera byta ut mot en ny, det var så jag tänkte

precis, en ny mini. det är det ju möjligt att du får.
skulle jag lämna in min 4g 20gb med grå skärm skulle jag med 99% säkerhet inte få tillbaka en spelare med färg, utan en lagerhållen grå just för detta ändamål.

  • Medlem
  • 2005-09-12 19:55
Ursprungligen av erik:

precis, en ny mini. det är det ju möjligt att du får.
skulle jag lämna in min 4g 20gb med grå skärm skulle jag med 99% säkerhet inte få tillbaka en spelare med färg, utan en lagerhållen grå just för detta ändamål.

Fick en ny mini

Grattis! det är väl de sista ipod minisarna som finns som de har på lagret.

Lalala

Jag hade en Ipod Mini, Sen så började det glappa i sladd intaget och ljudet blev knas.
Jag lämnade in den och några veckor senare fick jag ett brev där det
stod att dom inte kunde laga den och att jag skulle få en ny.
Jag gick till försäljaren för att få min nya, Men dom hadde inte
några ipod minis på lagret. så ist, efter någon dag lite bråk och
samtal med diverse personer fick jag en Ipod Nano

1
Bevaka tråden