Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp! Datorn vill inte svara då jag sätter in shuffeln!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inget händer alls, väldigt besviken. Har redan prövat allt, vet inte riktigt hur jag ska återställa hela grejen så att alla låtar går bort etc.
Väldigt irriterande då jag inte kan byta låtar...
Sitter på en xp. Snälla hjälp!
Mvh: Amin bensaid

  • Medlem
  • 2005-08-20 14:04

Hade likadant problem då jag skaffade min, som tur hade jag en förlängningskabel till USB-intaget som jag kunde använda på Shuffles intag, går tydligen inte att trycka in Shufflen direkt i uttaget på vissa datorer, troligtvis för spelaren är anpassad till Mac

Men testa med förlängningskabeln, borde funka.

  • Medlem
  • 2005-09-09 17:37

itunes hittar inte shuffle

Ursprungligen av Firefly:

Inget händer alls, väldigt besviken. Har redan prövat allt, vet inte riktigt hur jag ska återställa hela grejen så att alla låtar går bort etc.
Väldigt irriterande då jag inte kan byta låtar...
Sitter på en xp. Snälla hjälp!
Mvh: Amin bensaid

Nej det är sannerligen inte lätt - jag har testat nu på 4 datorer varav en enda klarar av att hitta spelaren. Jag skall försöka få tag i instickprogram för winamp så att det funkar bättre. 2 pc och en mac vägrade känna av spelaren trots itunes - nyinstallerade efter konstens alla regler. Tydligen så finns det också något program på http://www.shrum.net/ som man kan använda (då funkar även drag n drop).

1
Bevaka tråden