Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2 eller 4 gb

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag sak beställa iPod Nano men vet inte vilken jag ska köpa.

Ska köpa via csn-kortet så jag undrara om jag sak köpa 2 eller 4 gb ??

Någon som har ett bra tips lyssnar rätt mycket på musik och har rätt mycket men ändå en lite så precis fråga..

Fick också ett erbjudande om att köpa iPod mini 4gb för 1800:- men vet inte vad man ska ta?

någon som vill hjälpa mig ur detta problem?

Kalle

Hade jag haft pengar så skulle jag definitivt köpa 4GB. Alltid bra att ha så mycket utrymme som möjligt. Vart fick du erbjudandet om minin? Företag eller privatperson? Om det är privatperson så kan du få mycket billigare på tex blocket.

Ursprungligen av ztaafen:

Hade jag haft pengar så skulle jag definitivt köpa 4GB. Alltid bra att ha så mycket utrymme som möjligt. Vart fick du erbjudandet om minin? Företag eller privatperson? Om det är privatperson så kan du få mycket billigare på tex blocket.

OKej ja funderar på 4, men räcker ändå inte 2 ändå även fast man är en stor lyssnarp å musik? måste vara lite ekonomisk
Företag! var det! en jag känner så! en av dom sista mini som dom hade men vet itne för den har ju försvunnit och så ur nästan allas soriment ?

Jag tycker personligen att 2gb versionen är mest prisvärd med sina 2000:-. 4gb versionen kostar 2500:- och då lägger jag hellre till 500:- och får 20gb. Bara min synvinkel. Men det känns ändå lite fånigt att inte ge 500 kronor extra och få top-of-the-line, även om den inte är lika cool.

Glöm mini. Nano är mycket bättre. Köp 4gb eftersom den kostar bara 500kr mer än 2gb versionen.

Tycker som alla andra köp nanon 4gb, är grymt nöjd med min....

Helt o hållet en smaksak tycker jag, men även en prisfråga om man tycker de.
Men därimot tycker jag du hellre ska satsa på en Nano (av olika anledningar) och lägg mini-planerna åt sidan.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-13 23:33

4GB helt klart, 2GB är för lite.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-14 14:59
Ursprungligen av w1nka_19:

Hej

Jag sak beställa iPod Nano men vet inte vilken jag ska köpa.

Ska köpa via csn-kortet så jag undrara om jag sak köpa 2 eller 4 gb ??

Någon som har ett bra tips lyssnar rätt mycket på musik och har rätt mycket men ändå en lite så precis fråga..

Fick också ett erbjudande om att köpa iPod mini 4gb för 1800:- men vet inte vad man ska ta?

någon som vill hjälpa mig ur detta problem?

Kalle

4GB såklart

Ursprungligen av w1nka_19:

Hej

Jag sak beställa iPod Nano men vet inte vilken jag ska köpa.

Ska köpa via csn-kortet så jag undrara om jag sak köpa 2 eller 4 gb ??

Någon som har ett bra tips lyssnar rätt mycket på musik och har rätt mycket men ändå en lite så precis fråga..

Fick också ett erbjudande om att köpa iPod mini 4gb för 1800:- men vet inte vad man ska ta?

någon som vill hjälpa mig ur detta problem?

Kalle

Köp en iPod 20 gb G4!
Mycket mer prisvärd än nån jävla nano!

  • Oregistrerad
  • 2005-10-14 15:41
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Köp en iPod 20 gb G4!
Mycket mer prisvärd än nån jävla nano!

Mjo men sen blir det extra utgifter för skottkärran som han måste ha för att släpa med sig åbäket.

Ursprungligen av bagge:

Mjo men sen blir det extra utgifter för skottkärran som han måste ha för att släpa med sig åbäket.

Äh skit samma. Han får ju 18 gb mer än en löjlig liten nano!
20 gb väger ju ändå inte så mycket

Ursprungligen av Ollesallagetter:

Äh skit samma. Han får ju 18 gb mer än en löjlig liten nano!
20 gb väger ju ändå inte så mycket

Men den är stor och obehaglig när man har jeans ( vilket är det ända jag använder ).

Ursprungligen av JanneK:

Men den är stor och obehaglig när man har jeans ( vilket är det ända jag använder ).

Nä.. man vänjer sig.. Jag har en iPod i samma storlek. Jag tycker att det inte är så farligt.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-14 17:25
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Nä.. man vänjer sig.. Jag har en iPod i samma storlek. Jag tycker att det inte är så farligt.

Även om den kommer ner i jeansfickan så är där redan fullt med andra grejjer, nycklar, mobil, plånbok, busskort.
Nanon kommer ner i myntfickan på jeans.

Ursprungligen av w1nka_19:

Hej

Jag sak beställa iPod Nano men vet inte vilken jag ska köpa.

Ska köpa via csn-kortet så jag undrara om jag sak köpa 2 eller 4 gb ??

Någon som har ett bra tips lyssnar rätt mycket på musik och har rätt mycket men ändå en lite så precis fråga..

Fick också ett erbjudande om att köpa iPod mini 4gb för 1800:- men vet inte vad man ska ta?

någon som vill hjälpa mig ur detta problem?

Kalle

Fråga inte andra om råd om du ska köpa 2 eller 4 gig. Det beror på hur mycket musik du vill kunna ha med dej!!

1
Bevaka tråden