Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TNT lång tid?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en ipod mini på väg hem till mig, i morse såg jag att den anlänt till Örebro. Bra tänker jag då får jag den imorgon. Ringde TNT och frågade när min leverans beräknades komma till mig.
Döm om min förvåning när hon som svarar i telefon säger att den är här tidigast måndag förmodligen tisdag. Ska det ta 5 dagar att få en express levernas 20 mil?

Jag undrar om den där trackinginformationen verkligen stämmer. Enligt min tracking så finns mitt paket i Helsingborg. Men när jag ringde TNT i förrgår så hade det inte ens kommit in i Sverige än.

Man undrar ju varför de sitter inne med annan information än den som är på deras webbplats.

Ursprungligen av bstark:

Jag undrar om den där trackinginformationen verkligen stämmer. Enligt min tracking så finns mitt paket i Helsingborg. Men när jag ringde TNT i förrgår så hade det inte ens kommit in i Sverige än.

Man undrar ju varför de sitter inne med annan information än den som är på deras webbplats.

Visst men jag ringde och då såg hon att den var i Örebro, men först skulle pakete till Borlänge sen var det helg mm. Ska det ta så långt tid med ett express företag?

1
Bevaka tråden