Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dockningsstation

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-15 18:10

Tänkte beställa en nano och givetvis vill jag ha en dockningsstation. Men, den är vit? Jag ska ju ha en svart nano. Hur kommer det att se ut? Någon som köpt dem och kan bidra med en bild eller något?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-15 18:57

Tja, dockan finns ju inte för leverans än, men den ser ju ut ungefär som de andra dockorna, bara lite smalare. Så det kommer se ut ungefär som här till vänster.

Ursprungligen av ridax:

Tja, dockan finns ju inte för leverans än, men den ser ju ut ungefär som de andra dockorna, bara lite smalare. Så det kommer se ut ungefär som här till vänster.

Men på deras hemsida står det att du får med en dockningstation eller vad är det?
Står där vad som innehåller i iPod Nano paketen?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-15 21:40
Ursprungligen av w1nka_19:

Men på deras hemsida står det att du får med en dockningstation eller vad är det?

Det som ingår är en "Universal Dock Adapter". Det är en liten plastbit som kommer att kunna användas i framtiden för att använda nanon med framtida tillbehör. För närvarande har denna plastbit ingen användning och ersätter absolut ingen vanlig docka.

Ursprungligen av w1nka_19:

Men på deras hemsida står det att du får med en dockningstation eller vad är det?
Står där vad som innehåller i iPod Nano paketen?

Det kommer en ny docka, den ska passa för de flesta iPod modellerna, i den dockan sätter du ner adaptern du får med nanon och vips så sitter den som en smäck! Det ingår alltså ingen docka!

Ursprungligen av Gods_machine:

Det kommer en ny docka, den ska passa för de flesta iPod modellerna, i den dockan sätter du ner adaptern du får med nanon och vips så sitter den som en smäck! Det ingår alltså ingen docka!

Du vet itne vad priset på denna docka kan kosta? eller kommer kosta?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-15 22:01
Ursprungligen av w1nka_19:

Du vet itne vad priset på denna docka kan kosta? eller kommer kosta?

Om jag inte minns helt fel kostar dockan 375kr. Tycket det är lite sniket att man inte får någon docka till nanon. Vill ha en docka men vetefasen om jag tänker lägga ut pengar på en. Beställde bara lanyard lurarna med halsrem. Löjligt dyra och inte det bästa ljudet men jag vågar inte stoppa nanon i fickan, man bryter ju den

*edit* my bad, dockan kostar 275kr *edit*

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-15 22:59

okej. nja , jag väntar nog. kanske kommer det en svart docka..

1
Bevaka tråden