Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

kan det vara bra?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om jag skulle välja mellan iPod Nano 2gb och iPod Mini 4gb vilken tycker du jag ska ha och varför just den?

Vill ha ett bra svar med motovation till varför du tycker just den!

Ursprungligen av w1nka_19:

Om jag skulle välja mellan iPod Nano 2gb och iPod Mini 4gb vilken tycker du jag ska ha och varför just den?

Vill ha ett bra svar med motovation till varför du tycker just den!

4 absolut! du kommer ångra dig annars!

* 25% mer pengar, 100% mer minne...

* jag har användt 1,8 gig och nu känner jag att jag kan njuta av nanon men en bred samling av musik, men om jag sen hittar ett på till album som jag måste ha i nanon tar det slut efter 2 gig... me 4 har jag massa kvar!!! speciellt när jag använder den för audiobooks på bussen som e mycket långa, (jävligt trevligt att lyssna på)...

* Störst minne allid bäst för framtiden, vad det än gäller... ha, sälja, mm

4 gig = ett måste, jag fattar inte att folk köper 2, helt sjukt...

Hoppas du kan välja nu,, mvh jacob :rolleyes:

Ursprungligen av w1nka_19:

Om jag skulle välja mellan iPod Nano 2gb och iPod Mini 4gb vilken tycker du jag ska ha och varför just den?

Vill ha ett bra svar med motovation till varför du tycker just den!

det beror helt på hur mycket musik du har i ditt iTunesbibliotek. Om du har över 2,5gb skulle jag ta mini. Annars Nano

Ursprungligen av w1nka_19:

Om jag skulle välja mellan iPod Nano 2gb och iPod Mini 4gb vilken tycker du jag ska ha och varför just den?

Vill ha ett bra svar med motovation till varför du tycker just den!

sorry, trodde du frågade om 2 eller 4 gig i nano... läste nog lite snabbt...

Iallafall ska du köpa nano 2 istället för mini,, men jag råder dig att ta nano 4 gig,, 500spänn e inte mycket om några månader när du ser tillbaka på ditt köp....

Ursprungligen av sail-pro:

sorry, trodde du frågade om 2 eller 4 gig i nano... läste nog lite snabbt...

Iallafall ska du köpa nano 2 istället för mini,, men jag råder dig att ta nano 4 gig,, 500spänn e inte mycket om några månader när du ser tillbaka på ditt köp....

Äsch, köp inte Nano, flashbaserade mp3-spelare har aldrig varit bra, ta en Mini istället.

Självklart ska du ta den med 4 GB för annars kommer du att ångra dig om du har den andra och du skulle vilja tanka in mer musik med minnet är fullt.

1
Bevaka tråden