Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Graverad nano, frakttid?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag tycker det har varit mycket snack fram och tillbaka om hur lång frakttiden är om man graverar sin ipod nano, beställd ifrån Apple.se. Så jag tänkte höra med er som har beställt och fått er nano, hur lång tid tog det? Det står "Skickas vanligen: 7 dagar" på Apples hemsida stämmer det bra? Det känns ju som det borde ta längre tid om man välljer att gravera den?

/Foo

Ursprungligen av Footoz:

Hej, jag tycker det har varit mycket snack fram och tillbaka om hur lång frakttiden är om man graverar sin ipod nano, beställd ifrån Apple.se. Så jag tänkte höra med er som har beställt och fått er nano, hur lång tid tog det? Det står "Skickas vanligen: 7 dagar" på Apples hemsida stämmer det bra? Det känns ju som det borde ta längre tid om man välljer att gravera den?

/Foo

Jag beställde min natten mellan torsdag och fredag förra veckan... På lördag kväll så skickades den och igår fick jag den. Ganska exakt 7 dagar Den är för övrigt graverad... Jag betalade med kontokort så de kunde ju dra pengarna direkt, tar ju lite längre tid om man väljer att betala med tex bakgiro.

Ursprungligen av Gods_machine:

Jag beställde min natten mellan torsdag och fredag förra veckan... På lördag kväll så skickades den och igår fick jag den. Ganska exakt 7 dagar Den är för övrigt graverad... Jag betalade med kontokort så de kunde ju dra pengarna direkt, tar ju lite längre tid om man väljer att betala med tex bakgiro.

Graverade min och beställde den på eftermiddagen på fredagen. Min order är fortfarande tom (det har stått "Shipped" sedan måndags) och den finns inte på TNT. Har fått ordernummer.

Märkligt!

Ursprungligen av G.Lindqvist:

Graverade min och beställde den på eftermiddagen på fredagen. Min order är fortfarande tom (det har stått "Shipped" sedan måndags) och den finns inte på TNT. Har fått ordernummer.

Märkligt!

du har fått ett mail med Ditt leveransnummer är:8025312012

prova detta på tnt.se kom ihog att kryssa för Referensnummer.

Ursprungligen av mysiskatten:

du har fått ett mail med Ditt leveransnummer är:8025312012

prova detta på tnt.se kom ihog att kryssa för Referensnummer.

Japp, har redan fått det e-post meddelandet och kollat med leveransnummer - på tnt hemsida.

Står fortfarande inget, får nog ta och ringa Applestore snart och fråga....

Ursprungligen av G.Lindqvist:

Japp, har redan fått det e-post meddelandet och kollat med leveransnummer - på tnt hemsida.

Står fortfarande inget, får nog ta och ringa Applestore snart och fråga....

Ring TNT istället, apple har inte mer information än den du ser på din skärm

Jag betalade förra fredagen med bankgiro.
Det står fortfarande "Under Review".
Någon annan som betalat genom bankgiro och har detta problem?

Ursprungligen av hamonio:

Jag betalade förra fredagen med bankgiro.
Det står fortfarande "Under Review".
Någon annan som betalat genom bankgiro och har detta problem?

Tar några bankdagar innan Applestore får dina pengar. Gjorde samma misstag som dig och när jag köpte min iMac via bankgiro, det tog lång tid innan den skickades.

  • Medlem
  • 2005-09-16 15:51

16 sep 2005 13:12 Stockholm Delivery Area Not Accessible
16 sep 2005 09:38 Stockholm Out For Delivery
16 sep 2005 08:32 Stockholm Import Received
15 sep 2005 22:51 Eindhoven Shipped From Originating Depot

betyder det att min kuk nano är i stockholm nu???? >:E

Ursprungligen av d0e:

16 sep 2005 13:12 Stockholm Delivery Area Not Accessible
16 sep 2005 09:38 Stockholm Out For Delivery
16 sep 2005 08:32 Stockholm Import Received
15 sep 2005 22:51 Eindhoven Shipped From Originating Depot

betyder det att min kuk nano är i stockholm nu???? >:E

Låter som att de varit ute med den, men du inte varit hemma.

Ursprungligen av hamonio:

Jag betalade förra fredagen med bankgiro.
Det står fortfarande "Under Review".
Någon annan som betalat genom bankgiro och har detta problem?

Jag beställde med bankgiro i måndags och ända tills idag har det stått "under review". Nu står det "preparing shipment". Det verkar som om Apple hoppade över några punkter där...

Ursprungligen av G.Lindqvist:

Japp, har redan fått det e-post meddelandet och kollat med leveransnummer - på tnt hemsida.

Står fortfarande inget, får nog ta och ringa Applestore snart och fråga....

Jag har fått samma problem. Jag ska nog ringa tnt.

Ursprungligen av hamonio:

Jag har fått samma problem. Jag ska nog ringa tnt.

Mm, jag tänkte ringa nu ikväll till TNT. De ha kundservice dygnet runt.

1
Bevaka tråden