Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod nano i stockholm?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vet en butik i stockholm som har iPod nano 4GB på lager idag?

Ursprungligen av nilsson_:

Någon som vet en butik i stockholm som har iPod nano 4GB på lager idag?

Ja!

Reference audio på götgatan har 4 gig för 2495:-, var just där och köpte ett par Shure E2c

Tack sail-pro. Jimmade iväg till den butiken direkt när jag såg ditt inlägg. Mycket rätt så hade de -en- liten nano 2gb kvar. Och den har jag brevid mig nu

[QUOTE="Alexander Thun"]Tack sail-pro. Jimmade iväg till den butiken direkt när jag såg ditt inlägg. Mycket rätt så hade de -en- liten nano 2gb kvar. Och den har jag brevid mig nu

Ohh, hade dom 4 gb svart ???????

Måste veta vill köpa en svart

Visst hade dom det, men jag "råkade" köpa den sista Nanon i lagret. men jag tror att dom får in en load till nästa vecka, likaså Teknikmagasinet (som tar 2495:- för sina 4gb)

Svart tar dom in iallafall

Ursprungligen av Alexander Thun:

Visst hade dom det, men jag "råkade" köpa den sista Nanon i lagret. men jag tror att dom får in en load till nästa vecka, likaså Teknikmagasinet (som tar 2495:- för sina 4gb)

Svart tar dom in iallafall

AGGGHHH!

JAG BÖRJAR BLI SJUKT ARG!!!

Ingen j***a affär har kvar Ipod nano!!!

Jag fattar inte varför de inte drar in mer ipods till affärerna från första början!!!!!!

Aghhh!

  • Oregistrerad
  • 2005-09-17 09:01

Kollat med Estrad?

Ursprungligen av David Molarin:

Kollat med Estrad?

Inte helt omöjligt att dom har. Funderade på att kika in dära när jag var påväg till Götgatan, men gjorde inte det pga tidsbrist. Men man kan ju alltid ringa å höra

http://www.4sound.se/stockholm/ (föredetta Estrad, tydligen)

1
Bevaka tråden