Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Knasigheter

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå allihop!
Jag är helt ny här så ni får ursäkta om jag kommer med årets dummaste fråga. Dessutom är jag en tjej & fattar noll just nu.

Hur funkar Itunes egentligen. Jag har fått över låtar jag ville till min underbara rosa iPod men varje gång jag kopplar in ipoden så uppdateras den. Innebär det att alla ändringar jag har gjort i itunes kommer överföras till ipoden? tex. borttagna låtar osv?

Sedan undrar jag en annan sak. Om man har virus på sin dator överförs viruset till ipoden då med filerna??

Hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig!
Tack!

Om du går in i iTunes så kan du ställa in att iTunes inte skall uppdatera din musik på iPoden.
Redigera > Inställningar > iPod > och sen väljer du det allternativ som passar dig.

Vad har ditt kön med dina kunskaper att göra?
Grundinställningen är att att iTunes uppdaterar ändringarna du gör i iTunes till iPoden så att de båda stämmer överens med varandra. Under inställningar i iTunes kan du ändra om du vill dra filerna själv till iPoden i iTunes, då behöver du inte ha kvar låtarna på datorn för att ha dom på iPoden. Man kan även välja om man bara vill ha en särskild spellista som uppdaterar sig själv.

Aha men tack så mycket för hjälpen. Nu har jag suttit & trixat med det & det funkar riktigt bra. Nu ska man bara fixa hela 1000 låtar

1
Bevaka tråden