- zandler
- Medlem ●
Jag beställde en svart utan gravyr. Funderade ett tag på "say hello to my little friend" från filmen Scarface men det blev inte så...
Min polare graverade samma, blev riktigt bra. Synd att du inte gjorde det.
Ni som graverar namn, jag hoppas att ni inte tänker sälja era nanos sen. Tror inte nån vill gå runt med nån annans namn på den.
Min polare graverade samma, blev riktigt bra. Synd att du inte gjorde det.
Ni som graverar namn, jag hoppas att ni inte tänker sälja era nanos sen. Tror inte nån vill gå runt med nån annans namn på den.
Chansen är ju inte så stor att den eventuella köparen av podden gillar gravyren över huvud taget, oavsett text...
"Stolen music inside" blev det tillslut
Respekt.
(Frågan är dock hur fasen man stjäl musik, men det kanske är oviktigt i sammanhanget)
Jag har en klockren idé, men eftersom jag väntar på cash för att beställa den lilla godiingen, så behåller jag mig idé tills den är "under produktion" ...
Men jag kan tipsa om olika ställen att få inspiration ifrån.
www.catweb.nu / Där väljer du Latinska citat & uttryck finns hur mycket som helst.
www.imdb.com /Sett någon bra film på sistone? Någon speciell replik du minns? Här finns alla
Lycka till alla...
Den är inte stor, men smal! kanske?
Eller Din dröm, min verklighet ja vet inte..?
vad tycker ni om "Contains the soundtrack of my life"?
Me like...
Själv valde jag Say hello to my little friend ...
Fick min skönhet idag.... Så najs !
Meddelar även i denna tråden att bilder på min nano samy gravyren kommer läggas upp på min min blogg under helgen!
Har gravyren på min Ipod nano svarta:
My Time Is Yet To Come.
Bear of the North!
Eftersom jag heter Björn så tyckte jag Bear passade väldigt bra.
Jag vet inte om jag kommer beställa nån eftersom dom repar så lätt (och jag skulle störa mig på det till tusen), men om jag hade beställt, eller jag beställer, skulle det bli:
"Hej, jag tillhör Michael
Ge tillbaka!"
DE VA KUL
okej, jag ska sluta kommentera allt nu.