Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med nanon - Snart desperat

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har råkat ut för ett litet dilemma som jag inte vet hur jag ska lösa. När jag satte i min nano i usb:n i går så hade jag redan i gång iTunes. Nanon var också inställd på Hold. Av någon mysko anledning kom aldrig Nanon upp i menyn på iTunes så till slut tog jag ut den från usb-uttaget. Nu när jag sen sätter i Ipoden kommer det upp en ikon som säger "Säker borttagning av maskinvara" i nedre högra hörnet på XP-menyn och Itunes går inte i gång. Där står det att Ipoden fungerar korrekt men att man kan ta bort den säkert. Det har jag provat. Men när jag sätter i den igen så kommer bara samma ikon upp igen. Efter att ha felsökt så får jag fram den informationen i Enhetshanteraren:

"Maskinvaran kan inte användas eftersom den förberetts för säker borttagning, men enheten har ännu inte kopplats från datorn. (Kod 47)

Du kan rätta till det här problemet genom att koppla från enheten från datorn och därefter ansluta den igen."

Detta har jag ju redan provat och samma sak upprepas igen.

Kan någon hjälpa mig med detta? Börjar bli desperat. Min nanon fungerar precis som den ska i övrigt.

Undrar också om någon har numret till Apples service. Kan kanske vara någon nytta...

Ursprungligen av CaptainFunk:

Undrar också om någon har numret till Apples service. Kan kanske vara någon nytta...

Tror, och hoppas, på att det är något av dessa nummer du söker:

020 1209 971 - till kundservice.
077 1199 159 - också till kundservice tror jag, det numret har iaf jag ringt om jag behövt någon hjälp.

Hoppas som sagt att det kan vara till någon hjälp.

NU har jag ingen nano så jag vet inte säkert men kan man inte köra en reset av den som på alla andra iPods.?

Kolla din manual och följ den.

Lycka till

Jag har dessutom städat bort ett onödigt inlägg

Mvh Olof Wahlberg

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

NU har jag ingen nano så jag vet inte säkert men kan man inte köra en reset av den som på alla andra iPods.?

Kolla din manual och följ den.

Lycka till

Jag har dessutom städat bort ett onödigt inlägg

Mvh Olof Wahlberg

Har du testat att formatera Nanon med programvaran som följde med? Eller grundinställa kanske det heter.

1
Bevaka tråden