Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DisplaySkydd

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-21 22:15

Har sökt efter ett displayskydd i plast till min nyinköpta ipod mini. Har letat lite var stans utan lycka, någon som vet var man kan köpa ett vanliga displayskydd som man typ klistrar fast på displayen.
Helst vill jag köpa den över disk i Göteborg

hmm

Ursprungligen av Martin:

Har sökt efter ett displayskydd i plast till min nyinköpta ipod mini. Har letat lite var stans utan lycka, någon som vet var man kan köpa ett vanliga displayskydd som man typ klistrar fast på displayen.

Finns att köpa på www.dangab.se.

Mvh / Kräbb

Finns oxå på iStuff.se i decal-girl serien.. 29 spänn för 3 st..
Det har jag beställt..

Ursprungligen av Martin:

Jag hittade displayskydd på Clas Ohlsson, som var avsedd för handdatorer, går att klippa till lämplig storlek!

• Medlem
  • 2005-10-07 21:00
Ursprungligen av IpodMange:

Jag hittade displayskydd på Clas Ohlsson, som var avsedd för handdatorer, går att klippa till lämplig storlek!

vad kostar ett sånt?

• Oregistrerad
  • 2005-09-27 17:40

Kör själv med ett trevligt iSkin med min mini, finns för 217 ifrån www.istuff.se Grymt bra kundservice och snabb leverans också

1
Bevaka tråden