Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppgradering av iPod utan vaggladdare.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vellinge
  • 2005-09-19 22:55

Hej hej,

Igar sa pluggade jag in min iPod mini (forsta versionen) i min iBook och det kom upp att det fanns en uppdatering tillganglig. Jag uppdaterade iPoden som jag gjort tidigare. Men efter att den var fardig visar displayen bara att jag ska koppla iPoden till min vaggladdare.

Jag flyttade till usa for nan manad sen och for att bespara plats tog jag inte med mig min vaggladdare. (Kandes klumpigt att ha vaggladdare sen en omkopplare nar jag kunde ladda direkt via iBooken som jag anda alltid gor).

Sa, finns det nagot satt att fixa iPoden utan att vaggladdare eller maste jag ta ledigt fran jobb och sticka till en Apple Store?

Jag har testat soka har men hittar ingen som haft liknande problem, men sen ar jag lite osaker pa vad jag ska soka pa.

Tack pa forhand.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-19 23:08
Ursprungligen av Okkido:

Hej hej,

Igar sa pluggade jag in min iPod mini (forsta versionen) i min iBook och det kom upp att det fanns en uppdatering tillganglig. Jag uppdaterade iPoden som jag gjort tidigare. Men efter att den var fardig visar displayen bara att jag ska koppla iPoden till min vaggladdare.

Jag flyttade till usa for nan manad sen och for att bespara plats tog jag inte med mig min vaggladdare. (Kandes klumpigt att ha vaggladdare sen en omkopplare nar jag kunde ladda direkt via iBooken som jag anda alltid gor).

Sa, finns det nagot satt att fixa iPoden utan att vaggladdare eller maste jag ta ledigt fran jobb och sticka till en Apple Store?

Jag har testat soka har men hittar ingen som haft liknande problem, men sen ar jag lite osaker pa vad jag ska soka pa.

Tack pa forhand.

Det är tyvärr ett måste. Gjorde samma miss i somras.

//C

  • Medlem
  • Vellinge
  • 2005-09-20 01:35
Ursprungligen av Archduk3:

Det är tyvärr ett måste. Gjorde samma miss i somras.

//C

Det dar var ju ganska brutalt korkat av Apple att gora sa, vad ar det som gor att strommen genom vagguttaget skulle fixa iPoden och inte strommen genom annan kraftkalla?

  • Medlem
  • Vellinge
  • 2005-09-22 22:37

Rackte med att anvanda firewire sladden istallet for usb-sladden. Apple ar inte sa korkade anda

har samma problem med när jag koppla in min ipod i väggen så får jag samma medelande om och om igen ?!

1
Bevaka tråden