Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Föra över musik

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ok, nu när jag beställt en Nano, kom jag på en väldigt viktig sak!

Eftersom jag inte har köpt mina låtar, utan laddat ner dom från ppl 2 ppl program, kan jag väl lägga dom på nanon?!

Om jag inte kan lägga mina låter jag laddat ner från DC, så kommer jag ha slösat 2000 kr i onödan !

Ursprungligen av JanneK:

Ok, nu när jag beställt en Nano, kom jag på en väldigt viktig sak!

Eftersom jag inte har köpt mina låtar, utan laddat ner dom från ppl 2 ppl program, kan jag väl lägga dom på nanon?!

Om jag inte kan lägga mina låter jag laddat ner från DC, så kommer jag ha slösat 2000 kr i onödan !

Menar du allvar eller driver du med dig själv?
Iofs en bra fråga, men samtidigt en knäpp fråga tycker ja... Om nu inte Apple har tillverkat något "illegal-mp3-skydd" i Nanon, så ska det gå precis som vanligt...
Lycka till

Såklart du kan tanka in låtar du har laddat ner från DC++ eller nåt

Mjo, det var nog en knäpp fråga
Fast det berodde på att 4 av mina kompisar ville spela ett elakt spratt och säga att deras mini inte kunde spela upp musik dom laddat från dc Dom är nog lite avundsjuka på att jag har beställt en Nano, eftersom dom köpte sina minin 5 veckor sedan mwahahaa!

Tack för svaren iaf !

Ursprungligen av JanneK:

Mjo, det var nog en knäpp fråga
Fast det berodde på att 4 av mina kompisar ville spela ett elakt spratt och säga att deras mini inte kunde spela upp musik dom laddat från dc Dom är nog lite avundsjuka på att jag har beställt en Nano, eftersom dom köpte sina minin 5 veckor sedan mwahahaa!

Tack för svaren iaf !

Haha, okej på så sätt!
De "sprattet" hade nästan fungerar som ett 1:a April skämt...
Men då får väl dina polare lång näsa eller va de heter när du glider förbi dom med din nano !

1
Bevaka tråden