Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som använder iSkin Mini?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-26 21:38

Hej,

Undrar ifall det finns några vänliga själar här på forumet som anväder iSkin Mini på sina iPod Mini? Om ja, skulle ni vänligen kunna säga hur bra passformen är + att jag hört att bältesclipset är lite halvdant på den, vad tycker ni?

Skulle vara oerhört tacksam för lite svar på mina frågor

Mvh Markus.

Det är bra passform men den blir mycket större+otrolig friktion när den ska upp/ner i fickan

Jag tycker inte det var särskilt klockrent. Minin blir väldigt tjock.

samma åsikt här, minin blir tyvärr alldeles för tjock för min skull, plus att den som sagt blir ganska svår att få upp ur fickan och samlar på sig massa "ludd", från alla sorters tyger.

  • Medlem
  • 2005-09-30 18:32

passformen är jättebra men det är j*vligt svårt att få upp iPoden ur fickan när man har små fickor.
bältes clipset har jag aldrig testat så det kan jag inte svara på om det är bra eller dåligt, men man kan ju ta av det om man vill.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-30 19:00

Tack för alla svaren Inhandlade ett iSkin Mini och kan hålla med om allt ni skriver, den samlar en massa ludd ifrån väskan/fickan etc. + den blir klumpig men verkar vara ett trevligt skydd iallafall, åtminstånde när man jobbar vilket jag iof gör relativt ofta. Återigen Ett stort tack till er alla

Mvh Markus.

1
Bevaka tråden