Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dött Ljud... PLEASE!!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå...

Min tjej satt och lade in CD-skivor i iTunes häromdagen. Hon stoppade vid ett tillfälle i en "Copy Controlled" skiva och fick upp förfrågan om hon ville "install... bla bla" "...do you want to change, bla bla" , kommer inte ihåg exakt, mer än att detta inte var iTunes förfågan, utan Windows.
Efter denna förfrågan kommer en helt okänd spelare upp och börjar spela skivan. Den kommer endast upp med den här skivan och ingen annan.

Nu till problemet... Efter detta gick det att föra in massa CD i iTunes, bara det att det inte är ljud på något spår... Försöker spela CD-skivor i Mediaplayer, Winamp, Real, mm inget ljud alls!!! Spåret går som vanligt, sekunderna tickar, men fan helt tyst! Så även i iTunes... Nu funkar det som tur är att föra över låtar från min brännare, men min vanliga CD/DVD är stum som fan... (har testat med 50 olika CD...)

Är det någon här som vet vad jag har för problem eller varit med om nåt liknande, så skulle vi vara tacksamma för lite lösningar... (Vet inte vilket forum detta inlägg skulle passa på, har även kollat att det inte finns nån tråd som tar upp detta, så forumpoliserna kan ju vara lugna...)

Tacksam för svar...

MVH Martin

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-10-03 19:29

Älska Windows och autostart-funktionen...! Finns det ingen avinstallerare till det andra spelarprogrammet som installerades?

Ursprungligen av Spyder:

Älska Windows och autostart-funktionen...! Finns det ingen avinstallerare till det andra spelarprogrammet som installerades?

Ja... Windows älskar att jävlas med oss... (speciellt flickvänner)
Och du,, CD:n i fråga hade själv en avinstallerare, använde den, och allt fungerar numera som det ska! Tack för att du påminnnde mig om att man ska sansa sig och inte svära först och fråga sen... haha TACK!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-10-04 13:48

Bra att det löste sig!

1
Bevaka tråden