Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spräng hörlur?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-05 21:10

Hejsan !
Jag har en iPod-Mini, efter ca 2-3 veckor började min högra hörsnäcka spraka. Så jag tänkte att den va sprängd men efter ett tag försvan sprakandet och vart bra men ibland är de mkt och ibland mindre , men nått fel på den är de iaf. Vad ska jag göra? Ingår de i garantin? Nån som har ett bra förslag?
/Erik

Ja, det ingår i garantin. Byt dem. http://depot.info.apple.com/ipod/ och byt till Svenska.

Ursprungligen av eKEE:

Nån som har ett bra förslag?

Ett förslag är att använda sökfunktionen, ett annat är att anmäla felet på http://depot.info.apple.com/ipod.

Skickar apple hörlurna efter man har gjort det, så utan vidare?

Yes apple skickar lurar direkt. Du får dom inom 3 dagar. Jag sitter med mina tredje hörlurar nu. Snacka om kass kvalite.

• Medlem
  • 2005-10-05 22:50

Behöver man inte skicka in sina trasiga hörlurar till apple ? :eek:

Nej det behöver man inte, men dom har ändå rätt att plocka upp hörlurarna om dom känner sig misstänksamma.

• Medlem
  • 2005-10-05 23:03
Ursprungligen av homeboy87:

Nej det behöver man inte, men dom har ändå rätt att plocka upp hörlurarna om dom känner sig misstänksamma.

Så man får ett par nya hörlurar på posten utan att men har skickat in sina egna? :eek:

Vilken defekt ska hörlurarna ha för att få nya? räcker det med att plasten runt kontakten har spruckit eller nått liknande?

Ursprungligen av eKEE:

Så man får ett par nya hörlurar på posten utan att men har skickat in sina egna? :eek:

Inte på posten, UPS eller vad de nu heter kommer och lämnar dem..

• Medlem
  • 2005-10-06 20:26
Ursprungligen av thecrazy88:

Inte på posten, UPS eller vad de nu heter kommer och lämnar dem..

Okej, tack för hjälpen Men fan vilken bra service apple har då

1
Bevaka tråden