Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mittenknappen

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

fick min ipod nano idag. efter mycket om och men...
och en sak jag märkte var att mittenknappen inte klickar på samma sätt som på min gamla 4th gen 20GB ipod. alla andra knappar på nanon gör det..känns inte rätt helt enkelt.
är det fel på min eller e alla så?

Ursprungligen av stiffness:

fick min ipod nano idag. efter mycket om och men...
och en sak jag märkte var att mittenknappen inte klickar på samma sätt som på min gamla 4th gen 20GB ipod. alla andra knappar på nanon gör det..känns inte rätt helt enkelt.
är det fel på min eller e alla så?

Ja tycker min känns som alla andra knappar på Nanon. den ger liksom en liten klickig känsla när den trycks ner.

M

  • Medlem
  • 2005-10-08 09:15
Ursprungligen av stiffness:

fick min ipod nano idag. efter mycket om och men...
och en sak jag märkte var att mittenknappen inte klickar på samma sätt som på min gamla 4th gen 20GB ipod. alla andra knappar på nanon gör det..känns inte rätt helt enkelt.
är det fel på min eller e alla så?

När man tar bort skyddsplasten så klickar mittenknappen likadant som dom andra knapparna.

Yup, jag var lite orolig över det smått "krasande" ljudet min mitt-knapp gav ifrån sig tills jag snart kom på att det var skyddsplasten som gav ett inte-så-tilltalande ljud ifrån sig när man tryckte ner på det.

Ursprungligen av rage77:

Yup, jag var lite orolig över det smått "krasande" ljudet min mitt-knapp gav ifrån sig tills jag snart kom på att det var skyddsplasten som gav ett inte-så-tilltalande ljud ifrån sig när man tryckte ner på det.

Hehe Nano for dummis *hehe*

M

1
Bevaka tråden