Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lyssna på musik när den laddar?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-12 17:48

Jag fick min Nano idag och nu är jag jättesugen på att höra ljudet i den, men när jag nu lägger in musik och laddar den för första gången så märker jag att jag inte kan lyssna på musik samtidigt som jag laddar. Kan man lyssna på musik samtidigt som den laddar eller? hur gör man? mvh basti

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:24
Ursprungligen av B4sti:

Jag fick min Nano idag och nu är jag jättesugen på att höra ljudet i den, men när jag nu lägger in musik och laddar den för första gången så märker jag att jag inte kan lyssna på musik samtidigt som jag laddar. Kan man lyssna på musik samtidigt som den laddar eller? hur gör man? mvh basti

Ja det kan du! I iTunes så har du ju ikonen för din iPod till vänster i menyn så att säga...precis till höger om den så finns det en liten svart "eject-knapp", trycker du på den så "kopplas nanon loss" (men fortfarande laddar)...dvs att du kan lyssna på musik och på skärmen på nanon kommer inte längre förbjudet-symbolen att finnas.

  • Medlem
  • 2005-10-12 19:22
Ursprungligen av Nikke:

Ja det kan du! I iTunes så har du ju ikonen för din iPod till vänster i menyn så att säga...precis till höger om den så finns det en liten svart "eject-knapp", trycker du på den så "kopplas nanon loss" (men fortfarande laddar)...dvs att du kan lyssna på musik och på skärmen på nanon kommer inte längre förbjudet-symbolen att finnas.

Funkar perfa tackar

använder du mac är det bara att dra ikonen på skrivbordet till papperskkorgen (alla pc användare blir förskräckta? dra nanon till papperskorgen? helt riskfritt) samma resultat, bara lite enklare :wink:

1
Bevaka tråden