Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingår adapter???

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick idag min Nano som jag beställt på applestore. I manualen ( som inte finns men väl i PDF-filen) står det att en nätadapter skall ingå. Det fanns inte med någon adapter i paketet. Det går ju utmärkt att ladda den via USB-kabeln men jag undrar om det är fel i manualen eller om jag har haft otur och blivit utan.

PDf:en är väl generellt till ipod och inte spcifikt till nano. Är väl nån annan modell där den följder med. Till nanon följer det inte med någon adapter.

• Medlem
  • 2005-10-15 00:37

det föjer ju med en adapter till ipods dockstation men det kanske itne va de ni syfta på?

Nätadapter, för att ladda ipoden.

• Medlem
  • 2005-10-15 09:46
Ursprungligen av jollybob:

Jag fick idag min Nano som jag beställt på applestore. I manualen ( som inte finns men väl i PDF-filen) står det att en nätadapter skall ingå. Det fanns inte med någon adapter i paketet. Det går ju utmärkt att ladda den via USB-kabeln men jag undrar om det är fel i manualen eller om jag har haft otur och blivit utan.

I manualen som finns på apples hemsida står det:
"To charge the battery using the iPod power adapter (available separately):" ...

1
Bevaka tråden