Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem i ITunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:57

Vad gör man åt problemet då olika låtar av samma artist lägger sig under olika artister.
Så det står artistens namn flera gånger i "artistlistan" och låtarna delar upp sig under dessa.(I ITunes)

???
Jag förstår inte riktigt, men om du stavar rätt (t.ex. inga dolda mellanslag) så ska Itunes sortera in rätt låtar under samma artist.

Har du kryssat i i inställningarna att Itunes ska sköta mappstruktur och sortering?

Läs även svaren i denna tråd så kanske du lär dig mer:

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=51559

Ursprungligen av Robin:

Vad gör man åt problemet då olika låtar av samma artist lägger sig under olika artister.
Så det står artistens namn flera gånger i "artistlistan" och låtarna delar upp sig under dessa.(I ITunes)

Markera alla låtarna, ta upp info, och skriv artistens namn som det ska vara.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-13 17:03

Posta i rätt forum

Det är så att när jag skulle uppdatera mina låtar så fick inte iPoden kontakt med iTunes. Och det står "Ingen iPod ansluten" hela tiden, fast att jag har gjort det. Någon som vet vad problemet är?

Det konstiga är att jag kan ladda iPoden. Så varför kan jag inte fixa låtarna i iTunes fast att jag har anslutat min iPod? :S:S

1
Bevaka tråden