Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp mig, vilken låt från reklam?!?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-02 09:22

En tjej som sjunger i reklamen till "GE-Money bank"... lung såsig musik... någon som vet vem det är och vad låten heter? Tacksam för svar!

  • Medlem
  • 2004-12-02 16:54

...maybe I will, maybe I won't.... trallala... Bra låt, fastnar lätt i öronen!

Försöker komma på vad sajten heter där man kan söka på reklammusik... Återkommer såfort jag hittat det i min högst ostrukturerade bokmärkeslista...

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-02 23:48
Ursprungligen av jazoo:

...maybe I will, maybe I won't.... trallala... Bra låt, fastnar lätt i öronen!

Försöker komma på vad sajten heter där man kan söka på reklammusik... Återkommer såfort jag hittat det i min högst ostrukturerade bokmärkeslista...

*rullar febrilt tummarna*

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-13 11:53

Ingen som vet?!????

  • Oregistrerad
  • 2004-12-13 18:34

reklam musik hmmm reklamen till lacoste kläder så finns det en jättebra låt så visar de en sekund i reklamen flickan som sjunger låten i båset undrar om nån av er vet vem det e som sjunger den

vet ingen vad den heter? är också intresserad av GE money bank låten

  • Oregistrerad
  • 2004-12-19 13:46

daaaa

Ursprungligen av kjoada:

vet ingen vad den heter? är också intresserad av GE money bank låten

daaa det e ju bara att gå in på deras hemsida o skicka de ett mejl om vad låten de har på sin reklam heter

Ursprungligen av maggan:

reklam musik hmmm reklamen till lacoste kläder så finns det en jättebra låt så visar de en sekund i reklamen flickan som sjunger låten i båset undrar om nån av er vet vem det e som sjunger den

har aldrig sett reklamen, men kolla om det är: It's Over Now' - Natasha Thomas

fick ner den nu, shit, den är ett år gammal o verkligen skitkass :rolleyes:
16 årig brud som sjunger tillsammans med en Dr.Alban kopia

  • Medlem
  • 2005-10-17 22:00
Ursprungligen av maggan:

reklam musik hmmm reklamen till lacoste kläder så finns det en jättebra låt så visar de en sekund i reklamen flickan som sjunger låten i båset undrar om nån av er vet vem det e som sjunger den

Är det Mushaboom med Feist tro?

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-20 15:32

Men nån måste ju veta!

Jag vill också ha den låten!!! Sen letar jag efter låten som spelas för röda korsets reklam den med pansarvagnen..?????

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-01-08 13:19

Någon! börjar bli desperat!!

Haha!

En moderator kan väl flyga in och slå ihop den här tråden med den andra reklammusikstråden.
Det vore grymt!

  • Medlem
  • 2005-01-10 23:19

lyckades inte hitta länken till siten med reklammusk. snubblade på den av misstag för ett tag sen och konsterade att det var en bra site, men misslyckades uppenbarligen med att boknärka den.

jag funderar på en annan låt, den från reklamen för sos barnbyar, texten går ung: did you give the world some love today. nån som vet vilken låt det är?

  • Medlem
  • 2005-01-11 00:03
Ursprungligen av jazoo:

lyckades inte hitta länken till siten med reklammusk. snubblade på den av misstag för ett tag sen och konsterade att det var en bra site, men misslyckades uppenbarligen med att boknärka den.

jag funderar på en annan låt, den från reklamen för sos barnbyar, texten går ung: did you give the world some love today. nån som vet vilken låt det är?

Jag hittade den själv! Låten heter "Did you give the world some love today" med Doris.

ja undrar också om panarvagnsgrejjset.. den e bra..

Ursprungligen av kainen:

En tjej som sjunger i reklamen till "GE-Money bank"... lung såsig musik... någon som vet vem det är och vad låten heter? Tacksam för svar!

Fruktansvärt sent svar, men den finns iaf att ladda ner på http://www.gecapitalbank.no/

1
Bevaka tråden