Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Olika bibliotek

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-18 18:31

Jag undrar hur man gör för att undvika att alla låtar på ens iPod raderas när man ansluter den till en annan dator med iTunes. När jag försöker koppla in mig på en annan dator säger iTunes att min iPod är länkad till ett annat bibliotek och jag får frågan om jag vill ta bort alla låtar och ersätta med låtar från den aktuella datorn. Väljer jag nej så dyker iPoden inte upp i iTunes. Hur göra?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-10-18 21:15

Först och främst; använd sökfunktionen här på forumet! Frågan har besvarats massvis med gånger, och här kommer ett svar till: Stäng av autosynkningen.

  • Medlem
  • 2005-10-19 08:06
Ursprungligen av Spyder:

Först och främst; använd sökfunktionen här på forumet! Frågan har besvarats massvis med gånger, och här kommer ett svar till: Stäng av autosynkningen.

Skulle inte ha frågat om jag hade hittat svaret i forumet. Vad menas med att stänga av autosynkningen? Hittar inget ställe att göra det på.

  • Medlem
  • 2005-10-19 08:31
Ursprungligen av pyro:

Skulle inte ha frågat om jag hade hittat svaret i forumet. Vad menas med att stänga av autosynkningen? Hittar inget ställe att göra det på.

Om du har iTunes på engelska så gör du så här:

Koppla in iPoden som "tillhör datorn", klicka på iPod-ikonen nere till höger, välj fliken iPod, bocka i 'Manually manage songs and playlists'. På svenska blir det väl nåt i stil med 'Hantera låtar och spellistor manuellt'.

1
Bevaka tråden