Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nano-Docka-Stereo?!?!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har köpt en dockningsstation till min nano och första gången jag använde den funkade allt utmärkt. Ljudet lät jättebra och allt va på topp. Nu när jag kopplat in allt och slår p musiken så måste man höja till max på stereon för att ens höra någonting. Och då är ljudet surrigt å dant. Vad är felet. Nanon funkar utmärkt i övrigt. Sitter felet i dockan sladden eller stereon??

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-20 12:26

Antar att du provat att sätta i och ta ur nanon några gånger? Är det nano-dockan du har skaffat eller "universal dock"? Felet kan vara var som helst, i dockan, i nanon, i kabeln eller i stereon... Bara att byta ut saker och försöka utesluta eller skicka allt till Apple... (inklusive stereo???

Det är en NAno-dock. Det är möjligt att felet sitter i Stereon för den e sönder på andra punkter..

Köpte också en Nano-docka och den funkar inte alls till steron, händer inget när jag pluggar in kabeln. Har dock inte haft tid att testa så mycket men judet funkar klockrent om jag kopplar stereon till tv:n eller datorn men inte till dockan. Knepigt att det verkar vara fler som det är fel på.

FEtt KONSTIGT. NU när jag testa så funkade allt utmärkt...! AJA, rolig överraskning iaf..

jag blir gaaalen. Det funkar inte!!! Nån som varit med om liknande??

Nanodocka

Ursprungligen av makeyuu:

jag blir gaaalen. Det funkar inte!!! Nån som varit med om liknande??

Samma problem här. Jag startade om Nanon då funkade allt perfekt.
Jag måste göra detta varje gång jag har varit anlsluten till datorn XP. (varför??)

För låsknappen till låst läge och lås sedan upp den igen.
Tryck och håll ner mittknappen och menyknappen i minst 6 sek. tills Applelogotypen visas.

Lycka Till!!

1
Bevaka tråden