Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ta bort allt?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

nu har jag haft min ipod i nästan ett år. och nästan hela tiden utan problem (iaf problem jag inte lyckats lösa själv).

nu är det så att min ipod och dator totalt flippat ut.
den får kontakt med datorn och datorn fattar att den är ikopplad, men inget kommer upp i iTunes och på "den här datorn" finns en som heter "flyttbar disk (G:)" men trycker jag på den står det bara "sätt in en disk". sen går det inte heller att uppdatera med iPod Updater, för programmet bara stannar.

nu vill jag ta bort allt som har med iPod att göra från datorn så att den kan få instalera om allt från början igen.

hur gör jag detta på lättast sätt och vilka filer ska bort? jag vill ha det som innan när jag inte hade någon ipod.

Ursprungligen av ererikik:

nu har jag haft min ipod i nästan ett år. och nästan hela tiden utan problem (iaf problem jag inte lyckats lösa själv).

nu är det så att min ipod och dator totalt flippat ut.
den får kontakt med datorn och datorn fattar att den är ikopplad, men inget kommer upp i iTunes och på "den här datorn" finns en som heter "flyttbar disk (G:)" men trycker jag på den står det bara "sätt in en disk". sen går det inte heller att uppdatera med iPod Updater, för programmet bara stannar.

nu vill jag ta bort allt som har med iPod att göra från datorn så att den kan få instalera om allt från början igen.

hur gör jag detta på lättast sätt och vilka filer ska bort? jag vill ha det som innan när jag inte hade någon ipod.

Har exakt samma problem men ingen verkar kunna ge något bra svar på vad som är fel.. jag lyckas efter många försök att återställa ipoden så att alla låtar försvinner och efter det hittar itunes ipoden men när jag uppdaterat ipoden med alla låtar hittar inte itunes ipoden längre.. behöver också hjälp!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-24 18:11

avinstallera itunes, ipod updater.

jag har avinstalerat både iTunes och Updater flera gånger nu. och drivrutinerna till iPoden också.

men inget fungerar som det ska trots det

hur FAN ska man göra? börjar gissa att det är nåt virus på iPoden kanske. fan jag måste fixa det här!

Alltså jag lackar ur totalt nu. det går verkligen bara att uppdatera min iPod en gång. alla andra gånger hittar inte itunes ipoden.. vad fan ska man göra.. har inte möjlighet att formatera datorn nu heller..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-25 09:52

testa en annan dator. gör en restore innan uppdateringen

Har löst mitt problem nu, och det var usbkortet som inte fungerade som det skulle... testa ett annat usb-kort eller prova med firewire..

1
Bevaka tråden