Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes cepe?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

när jag uppdaterade till iTunes dagen efter dom lanserade iPod nano så är itunes konstigt. Jag har nämligen inte kunnat redigera mina låtar i min ipod eller någon ting! Ska jag ta väck en låt så går det inte måste formatera skiten!

why god!? WHY!?

tack på förhand

mvh
Joakim

kanske ska lägga till att jag har senaste versionen av iTunes och inget förändrat!

Ursprungligen av frikktion:

kanske ska lägga till att jag har senaste versionen av iTunes och inget förändrat!

Har tyvärr ingen lösning på ditt problem, utan tänkte fråga vilken version av iTunes du kör med?
Version 5 släpptes samtidigt som Nanon, Version 6 släpptes förra veckan.

Ursprungligen av daniels:

Har tyvärr ingen lösning på ditt problem, utan tänkte fråga vilken version av iTunes du kör med?
Version 5 släpptes samtidigt som Nanon, Version 6 släpptes förra veckan.

jag har version 6 nu trodde att den skulle lösa mitt problem men tydligen så gjorde den inte det!

Ursprungligen av frikktion:

jag har version 6 nu trodde att den skulle lösa mitt problem men tydligen så gjorde den inte det!

Okej sorry, jag läste inte igenom ditt problem innan.
Men vad/hur försöker du redigera musiken i iPoden?
Kan du inte heller radera låtarna på iPoden via iTunes?

Ursprungligen av daniels:

Okej sorry, jag läste inte igenom ditt problem innan.
Men vad/hur försöker du redigera musiken i iPoden?
Kan du inte heller radera låtarna på iPoden via iTunes?

jag kan inte göra ngt med låtarna i itunes. man ser alla låtarna som man gör i biblioteket men hela listan är skuggad precis som ett val som man inte kan göra.

Pröva detta:

1. Starta itunes
2. Gå till redigera --> inställningar
3. Tryck på fliken iPod
4. Välj "bestämm låtar själv" eller vafan det nu står det ska ialla fall inte vara "updatera min ipod automatiskt" ikryssat.
5. Pröva nu

Ursprungligen av Fruktsoda:

Pröva detta:

1. Starta itunes
2. Gå till redigera --> inställningar
3. Tryck på fliken iPod
4. Välj "bestämm låtar själv" eller vafan det nu står det ska ialla fall inte vara "updatera min ipod automatiskt" ikryssat.
5. Pröva nu

tack så mkt det funkade bra!
har dom lagt det som standard sedan dom gjorde v5.0?
har inte kryssat i den iaf.

  • Medlem
  • 2005-10-23 22:18
Ursprungligen av frikktion:

tack så mkt det funkade bra!
har dom lagt det som standard sedan dom gjorde v5.0?
har inte kryssat i den iaf.

skit i 6.0 gå tillbaka till 5.0..

det är en lösning iaf ^^

Ursprungligen av saxbo:

skit i 6.0 gå tillbaka till 5.0..

det är en lösning iaf ^^

nej, bättre att hålla sig up to date så att man inte blir alldeles för förvirrad när man blir tvingade att uppradera till nyare version!

Byta dator utan att radera innehållet på iPod?

Hej, jag har nyligen införskaffat en iPod Nano. Då jag installerade iTunes i min PC och aktiverade iPoden, så blev den inställd på automatisk synk mellan iTunes och iPod. Nu har dessvärre min PC kraschat. Så min fråga är; hur kan jag ansluta iPoden till en annan PC med iTunes (tomt bibliotet), utan att de låtar jag har i iPoden raderas. (Synkningen inleds ju direkt då man ansluter iPoden, och vad jag förstår kan den heller inte stängas av förrän man anslutit iPoden till iTunes. Dvs ett moment 22.) Om det är någon som har ett svar på denna fråga skulle jag bli oerhört tacksam. Mvh /Roger

Ursprungligen av Rorstrandsroger:

Hej, jag har nyligen införskaffat en iPod Nano. Då jag installerade iTunes i min PC och aktiverade iPoden, så blev den inställd på automatisk synk mellan iTunes och iPod. Nu har dessvärre min PC kraschat. Så min fråga är; hur kan jag ansluta iPoden till en annan PC med iTunes (tomt bibliotet), utan att de låtar jag har i iPoden raderas. (Synkningen inleds ju direkt då man ansluter iPoden, och vad jag förstår kan den heller inte stängas av förrän man anslutit iPoden till iTunes. Dvs ett moment 22.) Om det är någon som har ett svar på denna fråga skulle jag bli oerhört tacksam. Mvh /Roger

Vad jag vet så ska väl iTunes på en annan dator fråga första gången en ny iPod ansluts om man vill synka... När jag anslöt min iPod till min dator första gången frågade den i alla fall det...

1
Bevaka tråden