Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flytta musiken till datorn.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-25 11:46

Hej!
Jag har nyligen bytt dator och porblemet är så klart iTunes.
Biblioteket är helt tomt där och när jag kopplade in iPoden så frågade den ifall jag ville länka om den till detta bibliotek. Nej det ville jag inte för då skulle musiken på iPoden försvinna.
Nu undrar jag hur jag flyttar musiken från iPoden till iTunes så jag slipper att föra över alla låtar manuellt i framtiden.

Haha..börjar smått tröttna på den här frågan..

Om du vill föra över musiken från iPoden till datorn behövs ett tredjepartsprogram, exempelvis YamiPod. iPod.se har testat YamiPod, läs mer om det här
http://www.ipod.se/vbindex.php?id=1014

Om du skulle vilja ha något annat program än YamiPod kan du alltid googla på exempelvis senuti,copypod eller ipodagent.

Lycka till!

  • Medlem
  • 2005-10-25 14:27

Haha. Okej, förstår att frågan kommit upp förut. Insåg att det fanns något sätt att lösa det på, tycker dock det är korkat att inte iTunes har funktionen inbyggd.

Det är nog eftersom de vill sälja musiken själva.
Om du har en kompis som har en iPod med 5000 låtar så kan han ju bara lägga över dem gratis. Då vill nog apple och andra som säljer musik på nätet hellre tjäna pengar på musiken.

1
Bevaka tråden