Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel bilder visas

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har problem med att fel bilder visas när jag spelar musik på min ipod (60GB m färgskärm). När jag spelar en skiva kan det tom vara så att den bilden som då visas kan höra till en annan skiva, och om jag klickar på den runda knappen och får upp en större bild av albumframsidan, så får jag bilden från ett tredje album. Jag har kollat i iTunes, och där är bilderna rätt, men när jag spelar på min iPod, stämmer de inte.

Jag är fullt medveten om att detta inte är världens viktigaste funktion, men det är trots allt en funktion som finns, och som därför bör fungera. Har någon annan samma problem som jag, eller har någon ett tips om huruvida det är något som borde lämnas in för reparation eller så?

Programvaran är den senaste som ligger uppe.

Hoppas någon sitter med svaret!

Om du kollar infon på en specifik låt som du har märkt felet på i iTunes så kanske det ligger flera bilder till låten.

För mig så har det inte funkat att uppdatera mp3-låten i iPoden utan jag får uppdatera den som jag har på datorn och ersätta den på iPoden för att få det att funka.

1
Bevaka tråden