Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itrip!?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-29 17:32

heej!

jag undrar om de e ngn av er som har Itrip. ja vet att den inte går att köpa i sverige. ja har beställt en från Usa, min polares pappa ska dit.. funkar den som den ska tycker ni? ja har testat en på en 20 GB å de funkar utmärkt!
/andré

Funkar utmärkt mina kusiner i usa använder en och det är förstaklassigt!!!
jag önskar mig en sådan själv...

Och vad fan är en iTrip för något då? Berätta gärna vad det handlar om för oss oinvigda

Ursprungligen av kill_rockstar:

Och vad fan är en iTrip för något då? Berätta gärna vad det handlar om för oss oinvigda

En cool pryl som alla cooola killar har! Köp en wannabe-coooool!

Den skickar radio singnaler från din ipod till vlfri radiomotagare...

Ursprungligen av dalmasen:

En cool pryl som alla cooola killar har! Köp en wannabe-coooool!

Så coola tjejer kan inte ha det?
synd, för jag använder det.

iTrip funkar utmärkt, hade den inställt på en radiokanal ända från luleå till bondebyn Pajala, det är utomordentiligt bra!:)

Det finns många som säljer itrips i europa men inte så många son säljer med dock funktion...
om jag ska ha en så måste jag betala mer i frakt än för produkten de suger stenhårt!

Mitt ex inhandlade en iTrip i Singapore nu i veckan... Hon fick betala 260 SEK för den ungefär.
Själv så kör jag line-in på bilstereoanläggningen. Inget bråk om radiokanaler där. Många bilstereotillverkare har en liten RCA->CD-växlaringången-konverterare som fungerar utmärkt. Billigt, enkelt och någorlunda smärtfritt.

ja men jag vil kunna använda den vart jag än är (som har radio men de har dom flästa ställen...)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-31 12:30

Sök och använd befintliga trådar om iTrip

*TRÅD LÅST*

1
Bevaka tråden