Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klickhjulet har fastnat

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag när jag kom till skolan så fastnade klickhjulet på min mini, samtidigt som den hängde sig, ä va fan tänkte jag och försökte stänga av den, men det gick inte och nu ligger den bara och drar batteri, ska jag låta den ladda ur och sedan försöka använda den igen, eller är det bara att skicka till apple direkt?

  • Medlem
  • 2005-10-26 09:59
Ursprungligen av bengan_fbk:

Idag när jag kom till skolan så fastnade klickhjulet på min mini, samtidigt som den hängde sig, ä va fan tänkte jag och försökte stänga av den, men det gick inte och nu ligger den bara och drar batteri, ska jag låta den ladda ur och sedan försöka använda den igen, eller är det bara att skicka till apple direkt?

Tja, jag skulle nog vänta ett tag först...
Fast jag vet inte vilken inverkan det har på skärmen; att man låter den visa samma bild hela tiden.
Är belysningen på eller har den släckt sig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-26 13:04

låt den självklart ladda ur först!

Fungerar nu igen, lät den ladda ur, måste ha hängt sig rejäl...

Det där har fan hänt mig också! Det är så jävla störande! Men jag lät den bara ladda ur och sen funkade den igen, fast batteriet är jävligt dåligt efter det, kan det ha påverkat den något?

1
Bevaka tråden