Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Besvikelse

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-11 12:44

Halloj, min mini pajjade igår igen. Nu så har jag förbrukat 2 st mini på 1,5 vecka. Så jagtog pengarna tillbaks idag och tänker nu lägg dom på en nano för att se om kvaliten är bättre på den.

BTW, 2 minin bara slutade att fungera, den ville väll inte mer helt enkelt.

Besviken på apple, besviken på återförsäljaren men va fan gör man ?

//P-eel

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-10-11 13:36

Hur menade du med att de bara slutade fungera? Helt svarta och inget hände i displayen eller?

Min mini har jag haft ett bra tag och den har överlevt ett par hårda smällar, dels ett fall på dryga 2 meter ner i betong. Den ser ut som skit men fungerar utan bekymmer.

  • Medlem
  • 2005-10-12 13:12

Den svarade inte på några kommandon alls. . men men köpte en nano igår.

Ursprungligen av P-eel:

Den svarade inte på några kommandon alls. . men men köpte en nano igår.

Fungerar den då?

Usch, varför tar du en Nano egentligen? Dom är ju flash! Och du som hade tappat din iPod i betong, kan inte du posta en bild så vi kan gotta oss lite?

  • Medlem
  • 2005-10-30 01:22
Ursprungligen av kill_rockstar:

Usch, varför tar du en Nano egentligen? Dom är ju flash! Och du som hade tappat din iPod i betong, kan inte du posta en bild så vi kan gotta oss lite?

Är det något dåligt med flash menar du?

Ja, jag fattar inte heller. Varför skulle flash vara fel? Snarare bättre, inga rörliga delar...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-31 12:29

P-eel: Hur då slutat fungera? Låter ganska otroligt att 2 st skulle göra det inom 1 vecka.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-01 12:25

du kanske bara har stängt av dom och satt på knapplåset och sen glömt stänga av det... :rolleyes:

det finns väl bara fördelar med flash ? on nan jämför med hårdisk alltså.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-01 20:47

inte storlek/pris

1
Bevaka tråden