Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur laddar man Nanon??? (o_O)

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare allihop

Denna fråga är kanske lite "konstig" men hur laddar man Nanon?

Enligt denna länk: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50587 så ser ni vad som medföljer med Nanon. Men jag ser ingen laddare etc. det enda jag ser är hörlurar, USB dockkabel, Nanon och en plastbrygga.

Enlighten my knowledgements up please

Ciao

PS: Ska köpa iPod Nano imorgon! Svart, 4GB.

Ursprungligen av IlCapo:

Tjenare allihop

Denna fråga är kanske lite "konstig" men hur laddar man Nanon?

Enligt denna länk: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50587 så ser ni vad som medföljer med Nanon. Men jag ser ingen laddare etc. det enda jag ser är hörlurar, USB dockkabel, Nanon och en plastbrygga.

Enlighten my knowledgements up please

Ciao

PS: Ska köpa iPod Nano imorgon! Svart, 4GB.

Bra val! Svart är helt rätt.
Du laddar den med den usbkabel, via datorn, simple as that.

Lycka till med din ipod!

Tackar!

Ett väldigt bra tips jag har att ge dig som (snart) nybliven iPod-ägare är att läsa den manual som tillkommer eller som finns att ladda hem från apple.se
Eller som man kan uttrycka det lite mer provocerat, RTFM - Read The F****** Manual !

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-30 07:50
Ursprungligen av daniels:

Eller som man kan uttrycka det lite mer provocerat, RTFM - Read The F****** Manual !

Nu hade han väl ingen manual att läsa, eftersom han inte hade köpt någon nano än, utan undrade i förväg hur den skall laddas.

• Medlem
  • 2005-10-30 21:32

Ett väldigt bra tips jag har att ge dig som (snart) nybliven iPod-ägare är att läsa den manual som tillkommer eller som finns att ladda hem från apple.se

Ett väldigt bra tips jag har att ge dig är att i alla fall läsa första posten innan du kastar ur dig massa skit.

Dumjävel.

Ursprungligen av armis:

Ett väldigt bra tips jag har att ge dig är att i alla fall läsa första posten innan du kastar ur dig massa skit.

Dumjävel.

Ähhh lugna ner dig grabben, tagga ner lite va!
Va e det du egentligen syftar på att jag inte läst första posten? Varför skulle ja svara/kommentera något som jag inte läst?
Syftade du på att han inte (då) köpt sin iPod ännu? Manualen tillkommer när man får iPoden, läs då eller orkar du inte vänta så SÖK! då hittar du den för nedladdning på Apples hemsida! eller tänk logiskt vad USBkabeln mer kan användas till än bara överföring av data etc.

IlCapo, du gör så rätt så, frågar man inget får man inget veta! Men om du läser tråden Kasta ut mini - in med nano så kanske du kan läsa där att du själv faktiskt inte läser vad som sagts tidigare i en disskusion utan upprepar något om silikonfrodral ....

Lägg ner bara. Tack.

måste faktiskt säga att jag håller med dig, det har börjats att skapas en massa redundanta trådar här.
Denna informationen ligger på www.apple.se/ipodnano "Laddar och synkar via USB 2.0". Själv skulle jag nog ha börjat att kolla lite på deras sida innan jag börjar fråga "dumma" frågor...

-jonas

Tjenare allihop

Så där ja! Till slut fick jag tag på Nanon. Köpte den idag.
Först åkte jag till Siba Bromma-flyg, de hade ingen Nano förutom en vit 4gb. Sen sa han på informationen att de hade 8 stycken i upplands-väsby - så jag bad dom hålla en inne åt mig. Åkte dit, och DÅ blev jag arg. När jag hade åkt ända till sade dom att de inte hade nån Nano inne och att de aldrig haft dom i lager. Efter lite tjafs så frågade jag killen vem som har den då?? Fick veta att de hade 2 stycken i kungens kurva...då sen åkte jag till dit och fick äntligen det man hade väntat på. En Nano Svart 4GB.

Detta är min första iPod någonsin...hoppas bara jag inte blir besviken.

Ciao

PS: Ska gravera den men inte just denna vecka, dessutom ska jag köpa ett silikonfodral till den imorrn pga av allt prat man hör om att den repar sig blixtsnabbt - har fortfarande skyddsplasten kvar.

HAHAHAHAHAHAAAAAAAA
Armis, jag uppskattar att det du gör. Men jag tycker synd om grabben, han kanske inte har orket att läsa första posten, hahahahaha....fy fan va roliga folk är!

Arrivederci

Ursprungligen av IlCapo:

han kanske inte har orket att läsa första posten,

Och du orkade inte läsa tredje posten som säger att man kan ladda ner manualen från Apple. Eller helt enkelt läsa på Apples iPod-sidor där det står klart och tydligt.

Ursprungligen av Rickard A:

Och du orkade inte läsa tredje posten som säger att man kan ladda ner manualen från Apple. Eller helt enkelt läsa på Apples iPod-sidor där det står klart och tydligt.

Och så kommer du Rickard och försöker desperat vara med i gänget här. För det första var det jag som startade denna tråd så jag kan inte ha läst tredje posten om jag skrev den första posten...DUH!!! För det andra så letade jag faktiskt på Apples hemsida under support men kom inte fram till något om laddning. Jag skulle ha sökt bättre, men gjort är gjort.

Så nu avslutar vi det här tjafset för jag har redan fått svaret på min fråga. Tack

Ciao

Ursprungligen av IlCapo:

För det första var det jag som startade denna tråd så jag kan inte ha läst tredje posten om jag skrev den första posten...DUH!!!

När du skrev inlägget om att han inte orkade läsa första inlägget borde ju du orkat läst tredje inlägget.

Ursprungligen av IlCapo:

Och så kommer du Rickard och försöker desperat vara med i gänget här.

Och vadå kommer nu? Har trådar ett bäst före datum på 4h eller?

Frågan är vem det är synd om.

Jaja det räcker nu

Och vad stod i tredje posten då? Var det inte där kan började provocera...jo det va det ja.

Ursprungligen av IlCapo:

Och vad stod i tredje posten då? Var det inte där kan började provocera...jo det va det ja.

Du fortsatte ju provocera.

Femton har rätt. Nu räcker det. Vi är alla här pga att vi är iPod-lovers så vi borde inte tjafsa.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-01 20:49

*tråd Låst*

1
Bevaka tråden