Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

5G - Seg i menyerna ?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2005-10-30 08:50

Tja har läst på diverse forum att den nya 5G har segare navigationsystem (jämfört med 4g/3g),att den helt enkelt inte är lika snabb i menyerna.
Då jag får min 30gig på tisdag/onsdag undrar jag om någon här upplever samma sak ?

Har inte hittat någon har som har nämnt det här

Jag tycker också den är långsam i jämförelse med 3/4G

  • Oregistrerad
  • 2005-10-30 18:39

jag stör mig inte på det, har inte tänkt på det heller! du kommer nog vara gryrmt nöjd även om den skulle vara seagre

Det är segt att spela film och att spola fram m.m.

Ursprungligen av tayeh:

Tja har läst på diverse forum att den nya 5G har segare navigationsystem (jämfört med 4g/3g),att den helt enkelt inte är lika snabb i menyerna.
Då jag får min 30gig på tisdag/onsdag undrar jag om någon här upplever samma sak ?

Har inte hittat någon har som har nämnt det här

jo det e sant att den är seg i menyerna, men ändast när du spelar upp samtidigt, tror och hoppas att detta kommer att fixas i en update eller liknande.
även om video är cool och så, så stör man sig faktiskt på det, iaf jag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-29 19:01

d0m1nation: dubbelposta inte tack!

jag har &så upplevt detta. fast jag har ju bara haft en ipod så jag vet inte

  • Medlem
  • 2005-11-29 22:57

jag har inte upplevt det över huvudtaget.

Jag tycker inte man kan förvänta sig att den ska vara snabbare än den är under uppspelning av video.

Det enda jag haft problem med är att stänga av när jag spelar video. Jag måste dra igång en ljudfil för att kunna stänga av spelaren. Annars 5 stjärnor.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-11-30 08:47

Som de andra säger så är den seg när man spelar upp något samtidigt. Men jag upplever det inte som att man behöver vänta för att en meny ska komma fram, utan mina menyer laggar mera liksom. Som om iPoden tappar frames när man spelar upp något i bakgrunden.

  • Medlem
  • 2005-11-30 16:00

Segheten beror på hur kräsen man är. jag har en mini och den är betydligt segare än G5:an men jag bryr mig inte så mycket om det
jag antar att den blir segare om man har fler filer inne på den, fler artister o.s.v.

1
Bevaka tråden