Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp..."Do not disconnect" - viktigt

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kopplade USB kabeln till datorn för att ladda Nanon. Köpte den idag så jag lät den ladda till fullt batteri. Nu visar batteriet fulladdat, men det står fortfarande "Do not disconnect". Sedan gick jag in på iTunes för att klicka "Mata ut", klickade på den men sedan står det: "iPod-enheten "Min iPod" kan inte matas ut eftersom den innehåller filer som används av ett annat program"

Vad ska jag göra?....hjälp!

Uppskattar snabbt svar, tack.

Prova att stoppa den via "säker borttagning av maskinvara" som ligger nere i högra hörnet på windows.

Ursprungligen av Marcus F:

Prova att stoppa den via "säker borttagning av maskinvara" som ligger nere i högra hörnet på windows.

Jag provade det men när jag försöker stoppa Apple "iPod USB Device" eller "Allmän Volym" så står det: "Det går inte att stoppa enheten Allmän volym nu. Försök igen senare. Samma sak med Apple iPod USB Device.

Jag vet inte hur man kopplar bort den. Vill inte koppla bort den när det står "Do not disconnect".

Vad ska jag göra??? :eek:

Starta om eller stäng av datorn...

igänkligen har det inte så stor betydelse om du koplarbort den det är bara för att visa att den har kontakt med datorn...

Ursprungligen av Minderz:

igänkligen har det inte så stor betydelse om du koplarbort den det är bara för att visa att den har kontakt med datorn...

Så är det inte, Datan på minnet kan ta skada gör inte så! Säker borttagning är att rekomendera!

Nej jag har pratat med apple support och dom har själv sagt att det inte är någon större fara händer ca 1 på 85 att det tar skada...

Problemet är nu löst. Är glad för det. Läste en manual från Apple.com/support och såg att om det står "Do not disconnect" trots allt så kan man starta om datorn. Det gjorde jag och det funkade. Provade att igen koppla Nanon till datorn och mata ut och det funkade nu också. Underbart!

Ciao, tack för hjälpen i alla fall

1
Bevaka tråden