Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Videoklipp i Nanon = ???

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad händer om man sätter ett litet videoklipp i Nanon?

Någon som har testat?

Min gissning: ingenting

oskarr smart, Ilcapo inte

Det är klart att ingenting händer, vad tror du på.

• Medlem
  • 2005-11-01 15:29

Jag tror att det hoppar ut en vit teddybjörn och ger dig ett äpple men är inte säker.. har inte vågat testa på min nano.

Ursprungligen av Lero:

Jag tror att det hoppar ut en vit teddybjörn och ger dig ett äpple men är inte säker.. har inte vågat testa på min nano.

Japp, det tror jag också! Fast har man en svart Nano så kommer det ju såklart ut en svart teddybjörn...

Vad ska man trycka för att få upp en teddybjörn?
IlCapo, du som har så bra frågor måste väl kunna ge mig ett bra svar. hur får man en teddybjörn i min svarta Nano?
Isåfall ska jag döpa honom till Teddybjörnen Fredriksson, så de så

Jag hoppas att du förstår att allt det här med teddybjörnar var ironi..

Ursprungligen av femton:

Jag hoppas att du förstår att allt det här med teddybjörnar var ironi..

Hahahaa!!! De va dagens bästa!
Ah, femton jag vet att det var ironi. Och jag hoppas att du är äldre än 15 för att förstå min ironi i det hela också...

: ingen video och inga teddybjörnar i iPod Nano : Kan tråden stängas för det förs ändå ingen nyttig disskusion i denna tråden, tack.

Ursprungligen av daniels:

Hahahaa!!! De va dagens bästa!
Ah, femton jag vet att det var ironi. Och jag hoppas att du är äldre än 15 för att förstå min ironi i det hela också...

: ingen video och inga teddybjörnar i iPod Nano : Kan tråden stängas för det förs ändå ingen nyttig disskusion i denna tråden, tack.

Jaja Det lät nästan på något sätt som att du trodde på det.. Nej, jag är bara 15 (det är dock ej därför jag heter så) men jag förstår nog vad du menade ändå

Ursprungligen av femton:

Nej, jag är bara 15 (det är dock ej därför jag heter så)

Är det för att du väger 5 ton?

-jonas

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-01 20:48

Totalt off topic

*TRÅD LÅST*

1
Bevaka tråden