Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes hittar inte ipod mini.

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

problem: Tjena!
Jag har en ipod mini, men när jag kopplar in sladden i ipoden till usbn så står det i itunes att den inte hittar mp3spelaren. Det går att lyssna på musik med mp3spelaren när sladden inte är i, den har massa musik. Den hittar \"mp3 hårddisken\" också men det står att den är 0 k byte stor. Mappen är helt tom fast det finns musik i mp3spelaren, men den visas inte i hårddisken? Sladden är inte glapp eller något sånt för att det går att ladda den igenom ubsn.

Vad kan felet vara?

Ring apple support...

Har gjort det men dom sa att jag skulle skriva här om problemet.. Hoppas någon kan hjälpa mig!

Ursprungligen av fabolous:

Har gjort det men dom sa att jag skulle skriva här om problemet..

Är du allvarlig?

Ursprungligen av fabolous:

Har gjort det men dom sa att jag skulle skriva här om problemet.. Hoppas någon kan hjälpa mig!

Eh, va? Vilket nummer ringde då isf?

Ok, det var inte jag som ringde det var min kompis. Den han pratade med hade sagt "Du kan få hjälp via internet också inte bara telefon". Han hade tydligen sagt så. Då skrev jag vad felet var i en annan sida. Dom skrev tillbaka till min mail, så här såg meddelandet ut:

Hejsan Mayco

Tack för ditt meddelande.

Vi erbjuder inte teknisk support via denna epostadress. Vi hoppas att du istället vill registrera dig på http://www.ipod.se och ställa din fråga i forumen som finns där, så kommer förhoppningsvis någon av de 8000 medlemmarna att se det och hjälpa dig.

Det numret jag ringde var --> 0771 199 519

Och det mejlet fick du av Apples support, eller?
När de sa att du kan få hjälp via internet - tror du inte att de menade genom supportsidan på Apples hemsida?

Från: Mantaray Support <[email protected]>

Där kom mejlet ifrån, men jag har inte en aning vilken sida han kunde ha menat när min kompis ringde.

Är det ingen som kan hjälpa till eller?

1
Bevaka tråden