Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu en vanlig, men kanske inte så vanlig fråga ang batteritiden

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena tjena alla ipods ^^

Nu ere såhär att jag ska ut och resa som fan i nästa vecka, kommer åka mycket bil och mycket flyg. Och jag funderar på att köpa mig en iPod-nano under morgon dagen (Söndag), Och jag reser på Tisdag eft.m.

Är det verkligen så smart? Har hört att drifttiden är urkass i början av användningnen?

Har ni nått tips/lösning åt mig?

Sen har jag även en till fråga, Följer det med sladdar i förpackningen så att jag kan ladda min iPod-nano i ett strömjack ? Eller måste jag köpa till nån sorts adapter?

Nån som har ett tips var jag isåfall kan köpa en sådan adapter, Måste köpa den i butik i närheten av Helsingborg/Malmö gärna.

Sen måste jag faktiskt fråga, Har nanon bra ljud? Den är ju så snygg, och så liten.. Men är prestandan bra ?

Tackar så hemskt mycket för svar.

Självklart är det ett smart val!

Ja, för att ladda iPoden genom vägguttaget behövs en laddare, som exempelvis kan köpas från Teknikmagasinet som ligger i "Väla Köpcentrum" i Helsinborg och "Triangelns Köpcentrum ", "Mobilia" och "Caroli City" i Malmö.

Lycka till!

Ja, prestandan är mycket bra i nanon, särskilt med volymspärren av (sök...). Lika bra som i alla andra iPodar. Och ja, som femton sa du kan endast ladda nanon i datorn med medföljande tillbehör och apples dyra laddare är inte att rekommendera pga dess pris. Så att sticka iväg till Mobilias teknikmagasinet och köpa en "USB Reseladdare" är nog det bästa alternativet. 99 spänn.

1
Bevaka tråden