Jag har, mer eller mindre, beslutat mig för att beställa en nano under morgondagen, men börjar nu känna av beslutsångest. Jag vill inte ha nanon i fickan en livstid, därför vill jag ha ett fodral till, och jag har funderat på att köpa fodralet som fästs på bältet, och finns tillgängligt på apples hemsida.
Grejjen är den att leveranstiden är 2 veckor på det, och varenda attraktiva originalfodral som finns att hitta, och en av mina frågor är som lyder: Kommer min blivande nano att överleva 2-3 veckor i fickan? Jag har läst forumet intensivt den senaste veckan, och har kommit fram till att den är extremt(?) ömtålig. Jag vill ju inte att displayen ska gå sönder innan jag fått tag i fodralet.
Kan man få lite feedback från dom som har tappat nanon och eventuellt tuggat lite på den, så man kan få lite bättre uppfattning om hur (öm)tålig den faktiskt är. Har läst testet där dom körde över den med bilen, men av detta forums inlägg att döma måste de har fått någon specialversion med galvaniserade stålbalkar.
Har just du en nano som du använt vardagligt, dvs haft den i fickan eller dylikt, i cirka en månad, får bilder gärna bifogas.
Om någon har något annat förslag på ett estetiskt tilltalande fodral som inte förvandlar nanons storlek till en mini, så är jag självklart öppen för förslag.
MVH,
/Ohlén
*edit*
Bilder på de nämnda fodralen är inlagda