Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad heter era Ipods?

Tråden skapades och har fått 140 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-10-24 11:24

min heter angelina. men när jag pratar om den blir det myPod..

Kencik

vxcvxc

Min har lätt det, hetaste namnet: Malins Ipod. Den kan känna sig så ägd

Saxat från Susning

DOP
I överförd betydelse används numera begreppet dop om invignings- och namngivningsceremonier i allmänhet (t.ex. för båtar, eller champagnedop? vid ballongfärder) och frågan vad är han döpt till betyder i vardagligt tal att frågeställaren vill veta vad någon ursprungligen hetat, inte vilken tro han är döpt till. Detta är sprunget ur den vanliga missuppfattningen att barnet får sitt namn vid dopet. Dock har namngivning och dop egentligen inget med varandra att göra. Missuppfattningen kommer av att barnets namn har en framträdande roll i ceremonin: Prästen frågar föräldrarna vilket namn har ni gett ert barn? och säger sedan Gud, du som ensam räddar från allt ont, befria NN från mörkrets makt, skriv hans namn i Livets bok och bevara honom i ditt ljus, nu och alltid. och NN, jag döper dig i Faderns och Sonens och den helige Andes namn. samt Livets Gud, uppfyll NN med din Ande, och hjälp honom att dag för dag leva i sitt dop.

dsad

För dom som inte visste hur man döper sin ipod så kan man gör det när man kopplar in den till datorn. då kommer dem upp med nått namn i Itunes och det namnet kan man byta. När man sen går in på inställningar och läser om sin ipod står det namnet där

Min är en silvrig liten underbar sak. Han har rosa belkin fodral och en remote. Han är jättetransa och heter nu mera johnny darling istället för malins Ipod.

My music slave
music box?!
Minderz (Jr)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-02 00:58

Min iPod mini har jag döpt till: Petit iPod

  • Oregistrerad
  • 2005-11-02 01:26

Min blåa Mini heter just nu Savage.
Det är ett uttryck för min pinsamma besatthet av Savage Garden... och egentligen gillar jag rock. Hemskt, va?

Nanook
Briljant namn på en Nano och när en av ens favoritlåtar är Zappa, Frank - Nanook Rubs It.

Min lille vän heter Kobbe, efter kobrakaii

Min blivande Ipod heter Ipod 30G med tillägsnamnet G5.

min lilla rosa heter Lova Tore!
fast jag kallar honom bara Tore.

My own precious!

Min kallar jag för "Miami Vice Pod", för att jag har alla 111 avsnitten av serien i den

  • Medlem
  • 2005-12-12 10:54

min heter helt enkelt Nano! ^^ Eller som jag kallar den ibland "min ögonsten" ^^

hur många har stänkt vatten eller doppat ipoden vid dopet?

Har inte något namn på min, lite fjantigt. Säger nog mest bara: "iiiPoden".

Annars kan jag tänka mig: "Poddles!" (Ni som är 15-16 år och bor i Stockholms innerstad förstår mig;))

Green Machine!

EDIT: Och ja, den är självklart grön

  • Medlem
  • 2006-01-12 18:40

min heter lennart

Ursprungligen av deez:

min heter lennart

Snyggt!

Min hette "A State of Trance" men jag har inte kvar den så nu beställde jag en ny Nano idag med gravyren "In Search of Sunrise"

Bevaka tråden