Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

G5, filmerna försvann!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-09 22:57

Helt plötsligt idag när jag skulle visa en polare filmer på min iPod så var dom inte där, helt bortraderade!
Går hemma och kollar iTunes men där finns fortfarande filerna kvar i "Videos". Det fungerar inte att uppdatera iPoden, den verkar inte hitta filmerna igen. Hur ska jag göra för att få tillbaka dem utan att behöva konvertera om filmerna och ladda upp dom igen? Någon som har stött på samma problem kanske?

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-11-11 09:10
Ursprungligen av Cerdo:

Helt plötsligt idag när jag skulle visa en polare filmer på min iPod så var dom inte där, helt bortraderade!
Går hemma och kollar iTunes men där finns fortfarande filerna kvar i "Videos". Det fungerar inte att uppdatera iPoden, den verkar inte hitta filmerna igen. Hur ska jag göra för att få tillbaka dem utan att behöva konvertera om filmerna och ladda upp dom igen? Någon som har stött på samma problem kanske?

Mina filmer försvann också från iPoden. Har inte hunnit undersöka saken närmare än så...

Ursprungligen av Cerdo:

Helt plötsligt idag när jag skulle visa en polare filmer på min iPod så var dom inte där, helt bortraderade!
Går hemma och kollar iTunes men där finns fortfarande filerna kvar i "Videos". Det fungerar inte att uppdatera iPoden, den verkar inte hitta filmerna igen. Hur ska jag göra för att få tillbaka dem utan att behöva konvertera om filmerna och ladda upp dom igen? Någon som har stött på samma problem kanske?

Försvann musiken också?

  • Medlem
  • 2005-11-11 16:35

Nej, inte bilderna heller. Utan bara filmerna. Tror det kan ha något med att göra att jag har tagit bort själva mp4 filerna från datorn. Sen har väl skit iTunes snappat upp det på något vänster.

Ursprungligen av Cerdo:

Nej, inte bilderna heller. Utan bara filmerna. Tror det kan ha något med att göra att jag har tagit bort själva mp4 filerna från datorn. Sen har väl skit iTunes snappat upp det på något vänster.

Klart det har med det att göra. Så länge du har automatisk synkning måste musiken finnas på datorn hela tiden. Rätt logiskt faktiskt.

  • Medlem
  • 2005-11-12 17:10

Spelar det någon roll om man tar bort det då? För när man sedan kommer trycka på "Uppdatera iPod" kommer det väl fucka sig igen?

Ursprungligen av Cerdo:

Spelar det någon roll om man tar bort det då? För när man sedan kommer trycka på "Uppdatera iPod" kommer det väl fucka sig igen?

Du ska ju inte trycka "Uppdatera iPod" om du hanterar spellistor/låtar/videor manuellt. Då bara drar och släpper du dem på iPoden i iTunes.

  • Medlem
  • 2005-11-12 17:44

Okej, det var ju mycket smartare. Tack så mycket!

åhh jag älskar när problemen löser sig!

1
Bevaka tråden