Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låt som hackar?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har märkt att det alltid hackar vid ett ställe i en låt, kan spola tillbaka och då blire samma sak. Vad kan det vara för fel? Har testat med att återställa och formatera och sen lägga in igen, men det hjälper inte.

men aaahh det är ju inte fel på din ipod. Den som har laddat ner musik vet såklart att det kan bli hack i alla mp3 filer. Ladda ner en ny mp3a om hacket stör dig.

Ursprungligen av olle3000:

men aaahh det är ju inte fel på din ipod. Den som har laddat ner musik vet såklart att det kan bli hack i alla mp3 filer. Ladda ner en ny mp3a om hacket stör dig.

hack i mp3:n? Den funkar ju alldeles utmärkt på datorn, så jag tror inte att det är fel på låten.
Det hackar även inte om jag kopplar iPoden till dockan som är ansluten till datorn. Då hackar låten ingenting.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-14 16:11

ingen kontakt

min I-pod har funkat hur bra som helst, men idag får den ingen kontakt med datorn. när jag kopplar in den i dator händer ingenting! det går inte heller att få I-poden att fungera.

Ursprungligen av belle:

min I-pod har funkat hur bra som helst, men idag får den ingen kontakt med datorn. när jag kopplar in den i dator händer ingenting! det går inte heller att få I-poden att fungera.

ganska off-topic känns det som.

okej rauken, jag är ingen super-hacker men på nåt sätt räknar datorn ut var hacken ska hamna och typ förebygger dem på ett sätt som ipoden inte har kapacitet till. Jag har varit med om ditt problem hundra gånger. Låtar som hackar på ipoden men inte på datorn. Det har att göra med datorns överlägsna processor och minne.

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-11-15 16:43

Eller så är det för att Ipod itne fullständigt klarar av Lame VBR/aac VBR. Det blir hack då.
Är din MP3a vbr ?

Ursprungligen av tayeh:

Eller så är det för att Ipod itne fullständigt klarar av Lame VBR/aac VBR. Det blir hack då.
Är din MP3a vbr ?

Hur kan man kolla sånt? Är inte så jättebra på sånt.

Tack för tipsen än så länge

1
Bevaka tråden