Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Riktigt kasst batteri.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag har min iPod på ladning hela natten och när jag vaknar så är den inte färdigladdad, när jag tar ut den och börjar spela musik så säger den att batteriet är slut direkt och jag kan inte använda den.

Lämna in den eller finns det nåt jag kan fixa?

Hur gammal är den??

Om du har garanti kvar ring då apple. annars finns det batterier att köpa och smälla i själv det är inte det enklaste i världen men det går.

Mvh Olof

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Hur gammal är den??

Om du har garanti kvar ring då apple. annars finns det batterier att köpa och smälla i själv det är inte det enklaste i världen men det går.

Mvh Olof

Den är snart ett år gammal. Så om den behöver lämnas in så är det snarast.

Ipod Mini

Ursprungligen av Wennberg:

Den är snart ett år gammal. Så om den behöver lämnas in så är det snarast.

Jag har precis samma problem, jag har lämnat in den för samma problem 3 gånger nu.
en gång fick jag en ny men den hade samma problem och nu senast jag fick tillbaka den stod det att de inte hittade nåt fel.

otroligt irriterande

hur mycket kostar en sådan "byta-batteri-operation" som man gör själv?

Jotack jag har haft samma problem 2 gånger, första gången lämnade jag in den och fick tillbaka en ny, där blev de samma sak efter 2 dagar och nu är den likadan igen... helt otroligt kasst!

  • Oregistrerad
  • 2005-09-28 14:57

Kan det vara några andra faktorer? så som laddare, usbkabel och/eller datorns usbuttag? För rent generellt sätt så är det väl grymt taskig otur att få 2 st apparater som resulterar i samma fel.

Jag har också ett problem iden stilen, batteriet har alltid hållt ganska länge men nu den senaste vackan har det bara hållt 1,5 h. Det konstiga är att dom där pinnarna visar att det är mer än halva batteriet kvar.
Köpte den i augusti förtraåret så garantin har ju gått ut, ska jag då köpa ett nytt batteri eller kand et vara något annat?

MvH Dennis

Ursprungligen av dempan:

Jag har också ett problem iden stilen, batteriet har alltid hållt ganska länge men nu den senaste vackan har det bara hållt 1,5 h. Det konstiga är att dom där pinnarna visar att det är mer än halva batteriet kvar.
Köpte den i augusti förtraåret så garantin har ju gått ut, ska jag då köpa ett nytt batteri eller kand et vara något annat?

MvH Dennis

Jag har inget problem med mitt batter (men jag skriver i denna för att inte starta en ny tråd).

Jag laddade min mini (andra generationen) fullt, och lät den sedan gå. Hade EQ avstängt, och volymen på halvfull styrka. 23 timmar mäktade den med

1
Bevaka tråden