Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

fråga?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-11-13 16:30

Tja. Har inte kunnat installera itunes på min dator pga att den har bara windows Me, hur funkar det då att ladda nanon? Spelar det någon roll? Säker bortkoppling funkar inte......

  • Medlem
  • 2005-11-13 18:00

Funkar nanon på ME?

  • Oregistrerad
  • 2005-11-13 18:05

Det funkar att ladda den men jag kan ju inte fixa med min musik för jag inte kan installera itunes. Är det nån som vet om ipoden tar skada när operativsystemet är gammalt, säkerbortkoppling funkar inte.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-11-14 11:57

Minns inte hur man ska göra för att koppla bort maskinvara i Me, men att bara rycka ur iPoden brukar inte vara bra.

Om du kör Me så rekommenderar jag Anapod. Trialversionen är gratis och inte tidsbegränsad, och det är ett bra alternativ till iTunes.

Stänger du av datorn så är det inga problem.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-14 15:16

Ok .. men vad är det för skillnad när man laddar ipoden normalt från väggutaget då alltså. då drar man ju bara ut den eller hur? Jag köpte en usb adapter som jag kopplar till väggen...inte orginal dock...verkar funka

  • Medlem
  • 2005-11-14 16:22

vägguttaget är inget USB-kort som är placerat i ett moderkort. det är bara att dra ut från väguttaget när den är laddad.

1
Bevaka tråden